Advies gevraagd: Microfoon

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CrimsonRider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-02 10:47
Het zit zo, ik heb een nieuwe microfoon nodig. Diegene die ik heb is oud, op en versleten door te veel er mee gesleept te hebben.

Nu wil ik die mike vooral hebben voor vooral voor in game chat, Skype etc. Ik heb een hele goede koptelefoon, die wil ik niet vervangen. Dus een oplossing met een headset, zowel mike als koptelefoon is niet geschikt. Het liefst zou ik een richtmicrofoon achtig iets hebben, wat ik gewoon kan neerzetten op het bureau. Of wellicht een clipon type microfoon, draadloos of otherwise. Heeft iemand hier verstand van? Ik heb wat gezocht, maar kon niets hiervoer vinden op het forum.

Code, justify, code - Pitr Dubovich

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:41
Afbeeldingslocatie: http://www.azerty.nl/_azerty/data/product/5/6/5/5652/img/1/N.jpg

Joejoe!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:58
Gewoon bij de lokale elektro- of computerboer zoiets halen:
Afbeeldingslocatie: http://nedis.nl/images/products/CMP-MIC1.JPG

Kosten een paar euro en de kwaliteit is echt wel voldoende voor spraak (skype, ventrilo etc.).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OK, we hebben onder andere deze subfora:

- Overige Hardware
- Audio en HiFi

Je gaat een vraag stellen over een audio-onderdeel dus open je het in.... OH. Right...

Move OH -> AU

Oslik blyat! Oslik!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Erg dat ik dit topique kick?

Zoek er namelijk zelf ook eentje. Specifiek voor MSN/Skype. Liever niet zo'n ding wat aan mij(n shirt) komt te zitten maar iets voor op 't bureau, zie mijzelf er voor aan dat ik wegloop met 't snoer nog vast :P Daarbij moet ie geen last hebben van de speakers die er vlak (schuin) achter komen te staan.

En liever niet zoeen als HyperioN. laat zien, die gaan me te snel kapot :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde