Er is waarschijnlijk een bestandje stuk, maar ik kan niet achterhalen welke. ALs ik XP opstart gaat het goed (hoewel tergend langzaam...). Dan komt het aanmeldscherm, met daarop de twee ingestelde accounts. Als ik op een van beide klik (maakt niet uit welke), moet ik ineens een wachtwoord invoeren. Dat is niet ingesteld. Als ik dan klik op doorgaan, krijg ik de foutmelding: "Het systeem kan u nu niet aanmelden om dat domein NN niet beschikbaar is".
- ALs ik google op deze foutmelding krijg ik slechts twee sites, waarvan een microsoft.com is. Daar gaat het niet precies over deze fout, maar wordt geadviseerd om esentutl uit te voeren. Dat is nog niet gelukt.
- als ik opstart met een Ubuntu-Live CD kan hij de partitie niet bewerken, omdat er een fout op staat. Maar misschien komt dat vooral omdat de partitie NTFS is.
- ook veilige modus opstarten geeft hetzelfde probleem.
Ik heb chkdsk/f/r uitgevoerd, maar ook dat biedt geen oplossing. Via Ubuntu kan ik gelukkig nog wel mijn bestanden raadplegen (en dus redden). Dus in het uiterste geval moet ik een nieuwe installatie uitvoeren.
XP SP2
Wie weet raad?
- ALs ik google op deze foutmelding krijg ik slechts twee sites, waarvan een microsoft.com is. Daar gaat het niet precies over deze fout, maar wordt geadviseerd om esentutl uit te voeren. Dat is nog niet gelukt.
- als ik opstart met een Ubuntu-Live CD kan hij de partitie niet bewerken, omdat er een fout op staat. Maar misschien komt dat vooral omdat de partitie NTFS is.
- ook veilige modus opstarten geeft hetzelfde probleem.
Ik heb chkdsk/f/r uitgevoerd, maar ook dat biedt geen oplossing. Via Ubuntu kan ik gelukkig nog wel mijn bestanden raadplegen (en dus redden). Dus in het uiterste geval moet ik een nieuwe installatie uitvoeren.
XP SP2
Wie weet raad?