Toon posts:

Terratec DMX Xfire 1024 en windows ME probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een probleem mijn terratec geluidskaart werkt niet goed met windows ME.
Ik heb de drivers al ge downloaded maar de kaart geeft zacht geluid en hij can een file niet zien of zo (CWCSPUD3) waardoor het mixeropject niet kan worden geladen.
Heeft iemand een oplossing.

Verwijderd

Ja dat probleem had ik dus ook toen ik de drivers voor win2k/ME geinstalleerd had. Dan werkt het allemaal niet zo goed en het configuratiescherm werkt niet goed.
Dit probleem is te verhelpen door gewoon de win9x drivers te installeren. Geen problemen meer sindsdien gehad :)

Verwijderd

Topicstarter
Is het zo dat je de onboard sound kaart moet uit zetten van een MSI K7T pro 2a.
Of maakt dat niets uit.

Verwijderd

Topicstarter
O ja het gekke is dat hij het ook onder win 98 se verdomd om goed te spelen ( de Wavetabel wordt niet gezien ofzo)

Verwijderd

Topicstarter
He jongens heeft er niemand zo'n kaart of ben ik de enige met problemen met deze kaart.

Verwijderd

je hebt toch al antwoord ?

Verwijderd

Lees je readme.txt eens voordat je blert!

Staat gewoon wat je moet doen. je moet altijd eerst de vorige driver volleding deinstalleren. dan opnieuw installeren en een filetje CWCxx.xx copieren van je orginele cd naar c:\windows

Als je verder problemen hebt met WinME, deinstaller dan eens, en zoet met regedit eens op DMX, terratec, xfire etc. en haal alle verwijzingen er eens uit (del)

installeer dan maar eens opnieuw met het officiele setupprg dat bij de drivers geleverd wordt; en oh ja zorg dat je de nieuwste VIA 4in1 driver hebt geinstallerd!

Ps. tip meld je aan als developer bij www.senasuara.com en downoad de zomfx drivers; dan heb je gelijk de allernieuweste referentiedrivers voor je DMX en is een nieuwe functie mede geintergeerd! Kan gewoon over de bestaande heen worden gezet!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Jhon ik ga dat allemaal eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij werkt nu als een trein inderdaad alle oude drivers verwijderd ook uit het register.
Nogmaals bedankt JOHN (en niet jhon)
Pagina: 1