Toon posts:

Leopard en Vodafone Mobile express card

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik Leopard geinstalleerd op mijn macbook pro, alles werkt prima maar tot mijn schrik werkt mijn vodafone UMTS kaart niet meer.

Ik heb de software al opnieuw geinstalleerd maar telkens wanneer ik het opstart krijg ik de melding dat de kaart niet gedetecteerd kan worden terwijl hij gewoon correct geplaatst is.

Zijn er meer mensen tegen dit probleem aan gelopen, zo ja wie kan mij hier mee helpen, dit is namelijk erg lastig voor me aangezien ik deze kaart nodig heb voor mijn werk.

Alvast bedankt.

Groeten,

Lennart.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb even een aantal dingen geprobeerd,

Zo heb ik de sim kaart in mijn mobiel gestopt en er voor gezorgd dat de sim kaart niet meer om de pin code vraagt.

De lampjes kleurden hierdoor blauw (UMTS) maar nogsteeds kon ik geen verbinding krijgen.

Uiteindelijk is het me gelukt om te connecten met behulp van het programma Launch2Net.
Binnen enkele seconden heeft dit programma alles automatisch geconfigureerd en is het mogelijk om te connecten.

De crappy vodafone software is hierdoor overbodig (Y) Helaas maak ik nog wel gebruik van een demo versie van L2N, maargoed het werkt en als het me blijft bevallen schaf ik de software gewoon aan.

Wat mij betreft mag hier een slotje op.

Groeten,

Lennart.