[iPod shuffle 2G] Laptop pakt hem niet

Pagina: 1
Acties:

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Ok ik heb al gebruik gemaakt van de search maar dan loop ik tegen topics aan waarbij mensen aangeven dat het is opgelost zonder dat ze de oplossing neerzetten...

Het volgende is aan de hand. Mijn laptop beschikt over 2 usb 1 aansluitingen. Als ik mijn ipod erop aansluit dan gaat het lichtje ervan branden, windows ziet dat er een apparaat aangesloten is maar herkent het niet. Ook het opladen is heel erg gek, want als ik hem erin stop dan laadt hij ongeveer twee minuten op, en daarna moet ik hem weer los trekken en weer eraan koppellen wil ik dat hij weer wat gaat opladen...

Ik Itunes er al meerdere keer op geinstalleerd, en beschik over een schone windows installatie. Waar kan het nog meer aan liggen? Is er niet een mogelijkheid dat ik een driver ervoor installeer ofzo?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Klinkt alsof er te weinig op de USB poorten staat. Op een andere computer werkt het wel? Heb je het al via powered USB hub geprobeerd? Maakt het uit of je op de accu werkt of op het lichtnet?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Aakab
Ja daar zat ik ook aan te denken, op andere pcs doet hij het namelijk perfect. Overigens dat ding doet het alleen maar op het lichtnet..maar een powered usb hub zou uitkomst kunnen bieden?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je hebt een USB 2.0 poort nodig. USB 1 poorten geven inderdaad niet genoeg prik.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Aakab
Maar ik heb alleen maar usb 1 poorten zitten. Kan ik dan een powered usb 2 hub aanschaffen, deze aansluiten op mijn usb 1 aansluiting en zal hij het dan doen (uiteraard niet met de snelheid van usb 2)?

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓℓ👌

Is het niet goedkoper om een USB2 kaart in je PC laptop te prikken ? (PCMIA)
Dat moet wel werken gok ik zo.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Pagina: 1