Ik heb sinds kort een nieuwe laptop, namelijk de HP Compaq C710ED.
Ik weet dat dit niet echt een laptop om op te gamen is, maar ik wou hem toch even testen. Ik heb niet geprobeerd om ut2007 te draaien, want dat zal denk ik toch niet gaan, maar ik dacht, laat ik eens kijken hoe deze het doet met HL2.
Settings op medium, alles draait eigenlijk vrij goed. Het enige gekke probleem is dat van ver af sommige objecten helemaal grijs zijn. Als je dan dichterbij komt worden ze gelijdelijk weer hun normale kleur/texture. Onder water is alles ook egaal grijs.
Nou is dit wat jammer, maar het is niet zo'n groot probleem. Verder speel ik toch amper HL2.
Het volgende vind ik echter vervelender. In Dawn of War is het water grijs. Settings veranderen maakt niks uit, en ik heb de nieuweste patch voor Dark Crusade. Behalve het water draait het allemaal prima.
Volgens de intel site is HL2 wel supported. Maar Dawn of War niet.

In de achtergrond zijn die palen bijv allemaal grijs.

Boven water is alles normaal...

Onder water is het grijs.

Water in Dawn of War
Specs van de laptop:
Processor: Intel® Pentium® Dual Core Processor T2310 1.46 GHz
Geheugen: 1024 MB (2x 512 MB)
Videokaart: 251 MB (max.) Intel GMA X3100 (Intel GM965 Express Chipset)
Zelf zat ik te denken aan een driver probleem ofz, maar ik heb de nieuwste versies...
Heeft iemand een idee?
Ik weet dat dit niet echt een laptop om op te gamen is, maar ik wou hem toch even testen. Ik heb niet geprobeerd om ut2007 te draaien, want dat zal denk ik toch niet gaan, maar ik dacht, laat ik eens kijken hoe deze het doet met HL2.
Settings op medium, alles draait eigenlijk vrij goed. Het enige gekke probleem is dat van ver af sommige objecten helemaal grijs zijn. Als je dan dichterbij komt worden ze gelijdelijk weer hun normale kleur/texture. Onder water is alles ook egaal grijs.
Nou is dit wat jammer, maar het is niet zo'n groot probleem. Verder speel ik toch amper HL2.
Het volgende vind ik echter vervelender. In Dawn of War is het water grijs. Settings veranderen maakt niks uit, en ik heb de nieuweste patch voor Dark Crusade. Behalve het water draait het allemaal prima.
Volgens de intel site is HL2 wel supported. Maar Dawn of War niet.

In de achtergrond zijn die palen bijv allemaal grijs.

Boven water is alles normaal...

Onder water is het grijs.

Water in Dawn of War
Specs van de laptop:
Processor: Intel® Pentium® Dual Core Processor T2310 1.46 GHz
Geheugen: 1024 MB (2x 512 MB)
Videokaart: 251 MB (max.) Intel GMA X3100 (Intel GM965 Express Chipset)
Zelf zat ik te denken aan een driver probleem ofz, maar ik heb de nieuwste versies...
Heeft iemand een idee?