Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

asp.net forum gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet er iemand een handig te implementeren forum?
Ik wil graag een discussieforum inbouwen in mijn website.
Eentje met niet al te gek veel opties, maar gewoon een handig ding, waarin onderwerpen in bepaalde categorieen besproken kunnen worden.

Bij voorkeur zoek ik een setje ASP.NET (C#)(1.1) bestanden en een stukje SQL. (Maar iets wat er op lijkt mag ook)
Een forum dat op een andere server draait, wat je kan implementeren lijkt me ook prima, als t maar niet vol met lelijke reclame zit. (ik heb vandaag veel lelijke dingen gezien.. :'( )

Ik hoop dat iemand een goede tip heeft.

Groetjes,
Tys

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Google al geraadpleegd?

Misschien is dit iets? http://www.webwizforums.com of het ASP.net is weet ik niet, maar dat mag je zelf uitvogelen ;)

Welkom op GoT btw.. (volgende keer wel even zelf zoeken)

Ey!! Macarena \o/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi en welkom op GoT :w

Met plezier verwijs ik je even door naar onze Programming Beleid Quickstart waarin je kunt lezen wat we hier in PRG zoal uitspoken en hoe we hier graag topics zien. Zoals je zelf, na het lezen van betreffende quickstart, zult concluderen is dit topic zoals het nu is dus niet helemaal de bedoeling.

Je bent van harte welkom met concrete (PRG) vragen, maar helaas moet dit topic dus op slot. Als troost krijg je een koekje van me ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/453eb256c9f7be03789e2876da5529ac/full.jpg

:( Wie heeft er van het koekje gesnoept! :(

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 30-10-2007 18:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.