Toon posts:

[XP/Vista] Toetsenbord werkt niet in XP, wel onder Vista*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is het volgende:
Als ik mn windows xp opstart (klassieke aanmeldmethode) werkt men toetsenbord om de ene of de andere bizarre reden niet meer... Ik kan dus geen paswoord invoeren en ook niet de gebruikersnaam wijzigen...
De muis die via zelfde receiver gaat werkt nog wel...
De batterijen van m'n toetsenbord zijn niet leeg da heb ik gecheckt...

Tnx alvast!!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 12:42

William/Ax3

We are Starstuff

Reciever? Kennelijk heb je dus een draadloos toetsenbord? Zo ja welk merk/type?

Hoe is die reciever aangesloten?

Heeft die reciever ook van die mooie statuslampjes waarmee je kan zien of die daadwerkelijk verbinding heeft met je muis en toetsen bord?

Wat heb jezelf al geprobeerd? Voorbeeld een ander toetsenbord of je huidige op een andere pc? andere aansluitingen etc?

[ Voor 26% gewijzigd door William/Ax3 op 30-10-2007 16:49 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-02 12:05

Sebazzz

3dp

Misschien moet je 'USB Legacy Support' of 'USB Devices' aanzetten in de BIOS?
Het is hier idd geen helpdesk, tenminste, niet eentje waarbij je een vraag kan neergooien en anderen het kan laten uitzoeken ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Draadloos toetsenbord van Microsoft. (usb aansluiting) Lampjes indiceren da alles werkt ...
ook bij het opstarten kan ik kiezen tussen men verschillende besturingssystemen (daar werkt het nog wel)
Nu werk ik op mn vista en daar werkt mn toetsenbord wel ...

Verwijderd

Topicstarter
en @ The Triad, moest ik zelf weten hoe ik het kon oplossen had ik het niet gepost....

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:05:
en @ The Triad, moest ik zelf weten hoe ik het kon oplossen had ik het niet gepost....
Nou ja, zoals je nu zelf al aangeeft werkt in Vista opeens hetzelfde toetsenbord wel.

Je hebt in ieder geval zelf nu achterhaald dat je geen inlogprobleem hebt, maar een storing in één OS met je invoerapparaten.
Je zou dus nu als volgende stap kunnen controleren of je met een normaal ps/2 aangesloten toetsenbord (verloopstukje?) wel de gewenste functionaliteit hebt.

Met iets meer geduld en wat meer proberen had je waarschijnlijk ook een andere titel gekozen ;) maar die heb ik nu even veranderd voor je.

[ Voor 11% gewijzigd door alt-92 op 30-10-2007 18:00 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, ik zal dit eens gaan uitproberen!

Verwijderd

Topicstarter
Met een ps/2 toetsenbord kan ik trug aanmelden op mijn xp.. Maar ik snap niet waarom dit niet lukt met het draadloze toetsenbord... De muis van het draadloze setje doet het wel dus volgens mij kan het niet aan de usb device instellingen liggen...
Pagina: 1