Toon posts:

[vista] "iTunes werkt niet meer"

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden had mijn kamergenoot itunes op zijn computer gezet (windows vista) en nu wilde hij hem afgelopen week, zoals gewoonlijk weer openen, maar toen gaf windows aan "itunes werkt niet, er wordt naar een oplossing gezocht". en daarna geeft hij gewoon aan dat hij moet wachten tot er een oplossing wordt gevonden. daarna kan hij niet anders doen dan op "sluiten" klikken en wachten tot windows met n oplossing komt .... niet.

wat kan hiervan de oorzaak zijn?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen idee. Want mijn glazen bol is stuk.

Het is hier op dit forum wel de bedoeling dat je zelf ook probeert een oplossing te vinden.
Omdat er aardig wat soortgelijke vragen worden gesteld is het altijd verstandig eerst eens de Zoekfunctie te gebruiken of je niet toevallig eenzelfde vraag met een oplossing tegenkomt.

Daarnaast is er nog altijd de Apple site zelf waar je eens kan kijken of er toevallig een tip staat wat dit kan verhelpen.

Zoals je nu echter de vraag stelt is niet wat we hier graag zien, zie ook de Windows Clients - Policy en de Algemene FAQ .

Daarom sluit ik nu je topic.
Je mag wel een nieuwe poging doen, maar kijk dan wel even of je topic beter aan de policy voldoet voor je op [submit] drukt ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.