vragen fans en neon voor mod

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:01
*mocht het niet hier horen, kon niet anders vinden waar het dan wel moest. moet het ergens anders? zeg het en ik laat een mod het wel sluiten.
Nu door:

Beste Got’ers. Ik ben hier niet bekent, en degene die mij kennen kennen mijn op de verkeerde manier. Maarja na 3jr. gepest te worden kon dat er ook nog wel bij. Achja who cares anyway. Nu mijn vragen; ik ga een eigen kast bouwen voor de pc, en heb al aardig wat dingen opgezocht. Toch heb ik wat vragen, over de aansluiting van het geheel.

de vraag, over het aansluiten, van 2 neon staafjes van 30 cm. Op welke stroom moet ik die aansluiten en hoeveel Volt gebruiken ze? Ik heb ze bij andere Case makers zien liggen. Kan ik die ook aansluiten op voeding of is daar wat anders voor nodig?

Dan een over de Fans. Er moet lucht in, maar ook uit. Moet dat gelijk zijn? Dus 2 in en 2 uit? Of maakt dat niet uit? Anders wou ik er aan de zijkant 2 in laten blazen, en bovenop er 2 uit laten blazen. En voor nog ene apart, die dan de HD koelt, en dus erin blaast

Ik begin dan misschien al komend weekend met uitzagen v/d 4 kanten, als ik de maten precies weet. Of ik een blog bijhoud bekijk ik wel

Stijn

[ Voor 13% gewijzigd door ErgoStijn op 30-10-2007 16:21 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

*mocht het niet hier horen, kon niet anders vinden waar het dan wel moest. moet het ergens anders? zeg het en ik laat een mod het wel sluiten.
:/

Op GoT verwachten we inzet voor je post. Weet je niet zeker waar iets moet, vraag het dan *VAN TEVOREN* na :o

Bovenstaande disclaimers worden nadrukkelijk genoemd in ons Algemeen Beleid als dingen die we niet willen zietn. Verder stel je een aantal behoorlijk simpele vragen die door het lezen van achtergrondinformatie te beantwoorden zijn. En tenslotte is Overige Hardware geen dumpbak. Waar denk je dat Tweaking, Cooling & Overclocking algemeen voor is :?

Voornaamste advies is je wat meer in te lezen. Ik heb geen idee wat er de afgelopen 3 jaar gebeurd is of hoe je eerder bekend zou kunnen staan - die info is ook totaal niet relevant voor je verdere vragen, maar dit topic is in ieder geval niet de manier op dit moment. Dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 30-10-2007 16:22 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.