Toon posts:

hey alt-92 waar gaat dit over????

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een serieus probleem, waarbij ik alles in details uitleg voor zover mij mogelijk is.
Dus netjes Os vermeld en de aard van de klacht.
Dan kom jij even aanzeiken dat dit een magere topicstart is en er een slotje op gooit.

Zonder enige uitleg, wat moet ik me hierbij voorstellen????

Had ik gekleurde letters moeten gebruiken????
Misschien een spannend plot moeten verzinnen???
Of misschien in BrEeZaH taal...........

Of was mijn probleem gewoon niet interessant genoeg........

Als je zo met de gebruikers hier omgaat word het tijd dat ze een slotje op jou zetten.

Triest figuur.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:30

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Het gaat hier om:

dvd-rom initialisatie uitschakelen

Het is toch ook een magere startpost?

Ben je kippig of heb je gewoon niet gelezen toen je hier registreerde:

Het algemeen beleid
Registratievoorwaarden / korte FAQ

En dan met name:
Een topic openen

Als je een probleem hebt waar je niet uit komt, mag je uiteraard een topic openen. Daar zitten wel een paar voorwaarden aan:

* Probeer het eerst zelf op te lossen.

Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas een topic opent op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Lees altijd de handleiding en kijk op de support pagina van de fabrikant. Zoek ook eens met google, in de google groups en met de search van het forum. Ook de FAQ's van de diverse fora hebben veel oplossingen. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.
* Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.

Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.
* Geef de inhoud van een topic aandacht.

Als je geen probleem hebt, maar een discussie wilt starten, maak dan ook een duidelijk topic waarin je iets stelt en beargumenteert waarom dat zo is. Loze mededelingen en topicstarts van maar één regel worden niet zo gewaardeerd.
* Geef een topic een logische titel die de inhoud ervan samenvat.

Het is niet de bedoeling dat je een titel maakt die de aandacht trekt, met veel uitroeptekens, hoofdletters of met "HELP HELP!" in de titel. Bedenk iets wat het onderwerp specifiek dekt.
* Plaats het topic in het juiste forum.
* Plaats een topic maar één keer in één forum (niet dubbel of crossposten)
* Als een topic gesloten is, mag je het niet zomaar opnieuw openen, zie daarover Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.
Owja en dit ook nog:

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Je zit dus op alle fronten fout :P

Ik bedoel mensen meteen een triest figuur vinden om het simpele feit dat ze hun werk doen is ook a-sociaal. Neem een chill pill, lees ff het 1 en ander door en probeer het opnieuw

en om nog wat te reageren op je topic:

• Het is geen serieus probleem, eerder een luxe probleem
• Zonder enige uitleg, wat moet ik me hierbij voorstellen???? Er is wel degelijk uitleg gegeven. De TS was gewoon te mager. Niet verwonderlijk)
• Ik snap niet dat je hier problemen hebt, want je eerdere topics hebben wel degelijk een normale en informatiefe TS.

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 30-10-2007 16:02 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Anders zoek je ff een ander topic uit om in te gaan lopen flamen.
Ik kan mij niet indenken wat dit met TMF te maken heeft, net als dat ik mij niet kan indenken waarom je mensen om de genoemde reden een triest figuur meent te moeten noemen.
Wanneer je het op een nette manier in het goede topic meld (schop een modje denk ik?!) neem ik aan dat een linkje naar het topic waar het over gaat ook gewensts zal worden door de mods.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oftewel een helpdeskuser die boos is....

Iets minder kippig zijn en Oneens met de actie van een moderator? Post het hier vinden in het Windows Clients forum? En Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! niet vergeten.

En afkoelen, je realiseren dat dit geen helpdesk is, en dat als je gaat flamen je eerder jezelf hebt dan anderen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Niet steeds even vriendelijk maar wel meer dan genoeg uitgelegd^^^

Kortom: je zit goed fout hier in TMF en dit topic gaat dicht, ik stel voor dat je op een iets andere toon contact opneemt met de alt-92

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.