Het gaat hier om:
dvd-rom initialisatie uitschakelen
Het is toch ook een magere startpost?
Ben je kippig of heb je gewoon niet gelezen toen je hier registreerde:
Het algemeen beleid
Registratievoorwaarden / korte FAQ
En dan met name:
Een topic openen
Als je een probleem hebt waar je niet uit komt, mag je uiteraard een topic openen. Daar zitten wel een paar voorwaarden aan:
* Probeer het eerst zelf op te lossen.
Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas een topic opent op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Lees altijd de handleiding en kijk op de support pagina van de fabrikant. Zoek ook eens met google, in de google groups en met de search van het forum. Ook de FAQ's van de diverse fora hebben veel oplossingen. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.
* Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.
* Geef de inhoud van een topic aandacht.
Als je geen probleem hebt, maar een discussie wilt starten, maak dan ook een duidelijk topic waarin je iets stelt en beargumenteert waarom dat zo is. Loze mededelingen en topicstarts van maar één regel worden niet zo gewaardeerd.
* Geef een topic een logische titel die de inhoud ervan samenvat.
Het is niet de bedoeling dat je een titel maakt die de aandacht trekt, met veel uitroeptekens, hoofdletters of met "HELP HELP!" in de titel. Bedenk iets wat het onderwerp specifiek dekt.
* Plaats het topic in het juiste forum.
* Plaats een topic maar één keer in één forum (niet dubbel of crossposten)
* Als een topic gesloten is, mag je het niet zomaar opnieuw openen, zie daarover Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.
Owja en dit ook nog:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Je zit dus op alle fronten fout
Ik bedoel mensen meteen een triest figuur vinden om het simpele feit dat ze hun werk doen is ook a-sociaal. Neem een chill pill, lees ff het 1 en ander door en probeer het opnieuw
en om nog wat te reageren op je topic:
• Het is geen serieus probleem, eerder een luxe probleem
• Zonder enige uitleg, wat moet ik me hierbij voorstellen???? Er is wel degelijk uitleg gegeven. De TS was gewoon te mager. Niet verwonderlijk)
• Ik snap niet dat je hier problemen hebt, want je eerdere topics hebben wel degelijk een normale en informatiefe TS.
[
Voor 11% gewijzigd door
Notna op 30-10-2007 16:02
]