Toon posts:

Msn start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey, mijn msn start sinds een paar uur geleden niet meer op. Het was aan een paar dagen aan het baggeren. Dan het wel weer direct op dan weer niet, volledig lukraak. Zelfs een paar keer vast gelopen.
Nu doet hij het helemaal niet meer,
Ik heb gedeinstalleert met revo uninstaller(dus inc registerkey) en map weggegooit en opnieuw geinstalleerd via de hoofdsite, alle andere programma's afgesloten en nog doet hij et niet!!!

Ben nu met ebuddy bezig maar dat is ook 3X nix.
Ben vrij wanhopig, heb zelfs me aangemeld voor tweakers alleen om deze queste.....

Het gaat om windows live messenger en windows xp trouwens.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 22:21

Swaptor

Java Apprentice

Heb je al in je windows-logs gekeken om te achterhalen waarom er niets komt.

Het proces (msnmsg.exe) wordt dus wel gestart, maar je ziet niets? Of wordt het proces direct na opstarten weer gekilled?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, msnmsg.exe staat wel in taakbeheer scherm, maar het programma zelf wordt niet opgestart

Verwijderd

Topicstarter
Owh en hoe bekijk ik windows logs?

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03 12:00
Rechtermuisknop op Deze computer -> beheren/manage en dan Event Viewer..

Verwijderd

Topicstarter
Logboeken > toepassing denk ik dat je bedoelt? Ik zie msiinstaller 3 keer staan en ati smart een paar keer, vast omdat ik de computer een paar keer opnieuw heb opgestart. waar moet ik naar kijken?

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03 12:00
Staat er geen uitroep teken of rood kruis bij?? Dubbelklikken en de log error hier posten.............. :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen rood kruis, er staan wel rode kruizen bij winamp van vorige week, ik had wel een plugin dat mijn liedjes van winamp op msn te zien waren.

Sorry dat ik een nubcake ben.

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03 21:31

William/Ax3

We are Starstuff

En wat als je het eens op deze manieren verwijderd?

Windows Operated Systems - FAQ **OUD**

En kan je die plugin die je verleden week erop hebt gezet er ook eens vanaf halen?

Kan je ook eens kijken wat die doet op een andere windows gebruikersprofiel?

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval dank voor jullie hulp. ik heb msn 4.7 aan de gang gekregen dit weekend reinstall ik mijn computer maar weer eens, was hij ook al wel weer aan toe.
Pagina: 1