Hallo,
Ik heb een probleem met Pan newsreader (Usenet) op Ubuntu, sinds dat ik 7.10 gebruik (in 7.04 had ik het probleem niet). Pan wil namelijk vaak afbeeldingen niet volledig weergeven, het onderste stuk is dan altijd zwart, net of het gecensureerd is (wat vreemd is als je voor wallpapers zoekt
). Als ik kies voor attachment opslaan en ik bekijk hem in een willekeurige viewer op Ubuntu is de afbeelding wel volledig zichtbaar, maar om nou bij iedere wallpaper Save attachement as... te kiezen is niet erg handig. Ik heb al geprobeerd om in synaptic al het geinstalleerd wat met renderen te maken heeft te herinstalleren, en me Pan profiel en cache te verwijderen, maar het mag niet baten. Ik weet niet zeker of het met andere formaten dan .jpg gebeurd want blijkbaar zijn ze in die nieuwsgroepen .jpg fan.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn of kent iemand een betere newsreader voor Linux die native draait?
Bedankt,
Sebas
Ps. Ik post het in NOS want ik denk dat het een dependentie probleem is, en dus niks met CSA te maken heeft.
Ik heb een probleem met Pan newsreader (Usenet) op Ubuntu, sinds dat ik 7.10 gebruik (in 7.04 had ik het probleem niet). Pan wil namelijk vaak afbeeldingen niet volledig weergeven, het onderste stuk is dan altijd zwart, net of het gecensureerd is (wat vreemd is als je voor wallpapers zoekt
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn of kent iemand een betere newsreader voor Linux die native draait?
Bedankt,
Sebas
Ps. Ik post het in NOS want ik denk dat het een dependentie probleem is, en dus niks met CSA te maken heeft.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]