Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Website waarde?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee waar ik het anders moest posten, maar ben eigenlijk erg benieuwd.

Momenteel heb ik een website waar ik nu ruim een half jaar mee bezig ben.

Het aantal bezoekers is momenteel 800 per dag en groeit met de dag!

Google adsense inkomsten zitten momenteel niet zo hoog, aangezien dat script niet goed werkt in firefox, maar daat wordt aangewerkt.. Momenteel slechts $1 per dag.

Een ingebouwd belsysteem werkt echter wel goed en daar verdienen we zo'n 35 euro mee per maand!

Daarnaast hebben wij drie geregistreerde domeinnamen en een hosting waar geen limit aanzit gesponsord, aangezien wij een minibanner van de webhosting op onze site geplaatst hebben.

Een goed gescripte portal waarin de benodigde vernieuwingen, automatisch geupdate worden elke dag.

Nog even heel concreet wat stats:
Hits: 120.000 - 150.000 (per dag)
Pages: 20.000 - 25.000 (per dag)
Visits: 750 - 850 (per dag)

Hoor het wel! Graag serieuze reacties! Ben echt benieuwd 8)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 10:02

ThunderNet

Flits!

Wat is je doel met dit topic?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Dat ik te horen krijg wat voor waarde ik in een half jaar heb opgebouwd..

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Als je even makkelijk rekend kom je dan op 35 + (30 * 1) = 65 euro per maand uit. Dat is een 780 op jaarbasis wat je eraan kan verdienen. Dan gaan de kosten van een server en dergelijke af. Dan win je er niet veel mee zoals het nu staat. Dus zal het ook niet echt veel worden.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:51

Greyfox

MSX rulez

Ik snap het verband tussen de users, zo'n 800, en het aantal hits niet, zo'n factor 100 groter ??

MSX 2 rulez more

Verwijderd

Topicstarter
Server kosten worden gesponsor, een pakket zonder limiten.. op een apparte server.. hmm, geen idee wat jij voor je hebt maar bij mij kost dat nogal wat normaal gesproken.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 10:02

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:10:
Dat ik te horen krijg wat voor waarde ik in een half jaar heb opgebouwd..
Dat is niet zo te zeggen. Is afhankelijk van je doelgroep.
Of die gebruikers die elke dag bij je terugkomen huisvrouwen zijn, of in het topmanagement van multinationals zitten maakt nogal uit.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Doelgroep is jong.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zet je site op marktplaats en kijk wat de gek er voor geeft ;)
Er is niets zinnigs hierop te zeggen, het is gewoon wat de gek ervoor geeft buiten eventuele kosten die je gemaakt hebt voor hardware/software/componenten. Dat is een kwestie van een dagwaarde berekenen en klaar.

Oh, en anders zijn hier nog voldoende bronnen :+

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 30-10-2007 15:16 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.