Geen idee waar ik het anders moest posten, maar ben eigenlijk erg benieuwd.
Momenteel heb ik een website waar ik nu ruim een half jaar mee bezig ben.
Het aantal bezoekers is momenteel 800 per dag en groeit met de dag!
Google adsense inkomsten zitten momenteel niet zo hoog, aangezien dat script niet goed werkt in firefox, maar daat wordt aangewerkt.. Momenteel slechts $1 per dag.
Een ingebouwd belsysteem werkt echter wel goed en daar verdienen we zo'n 35 euro mee per maand!
Daarnaast hebben wij drie geregistreerde domeinnamen en een hosting waar geen limit aanzit gesponsord, aangezien wij een minibanner van de webhosting op onze site geplaatst hebben.
Een goed gescripte portal waarin de benodigde vernieuwingen, automatisch geupdate worden elke dag.
Nog even heel concreet wat stats:
Hits: 120.000 - 150.000 (per dag)
Pages: 20.000 - 25.000 (per dag)
Visits: 750 - 850 (per dag)
Hoor het wel! Graag serieuze reacties! Ben echt benieuwd
Momenteel heb ik een website waar ik nu ruim een half jaar mee bezig ben.
Het aantal bezoekers is momenteel 800 per dag en groeit met de dag!
Google adsense inkomsten zitten momenteel niet zo hoog, aangezien dat script niet goed werkt in firefox, maar daat wordt aangewerkt.. Momenteel slechts $1 per dag.
Een ingebouwd belsysteem werkt echter wel goed en daar verdienen we zo'n 35 euro mee per maand!
Daarnaast hebben wij drie geregistreerde domeinnamen en een hosting waar geen limit aanzit gesponsord, aangezien wij een minibanner van de webhosting op onze site geplaatst hebben.
Een goed gescripte portal waarin de benodigde vernieuwingen, automatisch geupdate worden elke dag.
Nog even heel concreet wat stats:
Hits: 120.000 - 150.000 (per dag)
Pages: 20.000 - 25.000 (per dag)
Visits: 750 - 850 (per dag)
Hoor het wel! Graag serieuze reacties! Ben echt benieuwd