beste tweakers,
Ik heb pas onderdelen voor een pc besteld bij azerty.
namelijk:
TakeMS DDR2-800, 1024 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2x
Intel Core 2 Duo,Boxed, E6750, Socket 775
Asus P5B Deluxe,Retail
NEC AD-7170S, Serial ATA150, Zwart, OEM
Creative X-Fi Platinum Fatal1ty Champion,Retail
Canon PIXMA MP160
Samsung 931BW, Zwart, 19 "
Samsung Spinpoint T166, 500 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II 2x
Antec NSK6000, Zilver, zwart
EVGA Geforce 8800 GTS Superclocked, 320 MB, GDDR3, PCI Express x16
Be Quiet Straight Power, 550 Watt, Retail
Toen ik alles had binnengekregen ben ik hem meteen in elkaar gaan zetten, toen bleek echter dat ik de mobo al meteen bij binnenkomst een DOA was.
Meteen de mobo teruggestuurd en netjes een nieuwe gekregen, ik weer alles in elkaar zetten en testen alleen krijg ik nu geen beeld, ik kan niet eens in de bios komen omdat ik niks zie.
Het is niet weer de mobo want ik krijg nu gewoon de piepjes die ik vorige keer niet eens kreeg als ik mijn geheugen er niet in had gedaan.
Het is ook niet de videokaart waar ik eerst aan dacht want heb hem getest met een werkende videokaart van een vriend van me en die werkt er ook niet in.
Ik heb het systeem ook geprobeerd op te starten in minimale toestand maar dat wil ook niet werken.
Ik heb ook alles goed aangesloten en goed aangedrukt.
Nu ben ik bang dat het me processor is.
Zit ik in de goede richting te denken of zou het iets heel anders kunnen zijn?
Ik heb pas onderdelen voor een pc besteld bij azerty.
namelijk:
TakeMS DDR2-800, 1024 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2x
Intel Core 2 Duo,Boxed, E6750, Socket 775
Asus P5B Deluxe,Retail
NEC AD-7170S, Serial ATA150, Zwart, OEM
Creative X-Fi Platinum Fatal1ty Champion,Retail
Canon PIXMA MP160
Samsung 931BW, Zwart, 19 "
Samsung Spinpoint T166, 500 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II 2x
Antec NSK6000, Zilver, zwart
EVGA Geforce 8800 GTS Superclocked, 320 MB, GDDR3, PCI Express x16
Be Quiet Straight Power, 550 Watt, Retail
Toen ik alles had binnengekregen ben ik hem meteen in elkaar gaan zetten, toen bleek echter dat ik de mobo al meteen bij binnenkomst een DOA was.
Meteen de mobo teruggestuurd en netjes een nieuwe gekregen, ik weer alles in elkaar zetten en testen alleen krijg ik nu geen beeld, ik kan niet eens in de bios komen omdat ik niks zie.
Het is niet weer de mobo want ik krijg nu gewoon de piepjes die ik vorige keer niet eens kreeg als ik mijn geheugen er niet in had gedaan.
Het is ook niet de videokaart waar ik eerst aan dacht want heb hem getest met een werkende videokaart van een vriend van me en die werkt er ook niet in.
Ik heb het systeem ook geprobeerd op te starten in minimale toestand maar dat wil ook niet werken.
Ik heb ook alles goed aangesloten en goed aangedrukt.
Nu ben ik bang dat het me processor is.
Zit ik in de goede richting te denken of zou het iets heel anders kunnen zijn?