{Logitech MX700} laad niet meer op?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-01 13:53

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Topicstarter
mn muis laadt sinds een tijd niet meer op in het dockingstation

toen ik hem kreeg ging het ook niet, tot ik erachter kwam het CONNECT knopje in te drukken en dan in de cradle te zetten, dan laadde deze wel op

dat doet de muis nu ook niet meer, als ik hem er zo inzit begint hij meteen rood te knipperen

als ik op de connect knop druk 1x snel groen en daarna ook weer rood?

waar moet ik zoeken?

Met Vriendelijke Groet,

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Misschien maakt je muis geen goed contact. Kijk even naar de contactpunten (koper/goudkleurig) op je muis en laadstation of er sprake is van oxidatie, vuil, etc.
Je accu kan ook gaar zijn, in dit geval gewoon terugbrengen waar je het hebt gekocht. Mocht je nog garantie hebben, dan kun je het waarschijnlijk zo omruilen voor een nieuw exemplaar. Ik zie op google trouwens net dat er batterijen in zitten ipv een accu. Heb je al andere batterijen geprobeerd?

[ Voor 14% gewijzigd door Vic Vega op 30-10-2007 13:48 ]

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

• Night89

Night89

Topicstarter
nee, nog geen andere vbtterijen geprobeerd, maar dat ga ik dan eens even doen!

zet het weer hier neer mocht het helpen ja/nee :)

Met Vriendelijke Groet,

• Night89

Night89

Topicstarter
oke dan :o

had de oude batterijen opgeladen in een gewone oplader, en toen deden ze het gewoon, was er dus vanuit gegaan dat ze niet stuk waren , of op ofzo

blijbaar wel dus , want met andere batterijen laad mn muis gwn weer op 8)7

thanx :)

Met Vriendelijke Groet,

• riley
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-11-2025
Heb zelf ook dit probleem. Heb in het verleden ook af en toe gehad dat hij een tikkend geluid gaf ipv op te laden, i.c.m. een rood knipperend lampje. Nu is het erger en laadt hij helemaal niet meer op, ondanks normale contactpuntjes. Na een aantal dagen niet opladen wil hij dan op een gegeven moment wel weer 1 keer opladen, maar daarna begint het weer opnieuw.
Ik moet wel zeggen dat ik er andere batterijen in heb zitten dan degene die er oorspronkelijk bij zaten: ik heb er 2700mah batterijen in zitten.
In ieder geval is het bij nog werkbaar, zolang hij 1 keer in de paar dagen maar wel wil opladen :)

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

@night89
Ben blij voor je dat je muis weer werkt! :)

@riley
Probeer ook eens andere batterijen zou ik zeggen (eventueel met lager mAh). Misschien dat het wel helpt, je weet maar nooit... ;)
En als het niet werkt, gewoon teruggaan naar de winkel. Zeg dat je hardware problemen mee hebt. Waarschijnlijk kun je een nieuwe meekrijgen (mocht je nog garantie hebben!). Logitech doet over het algemeen niet zo heel moeilijk met niet goed werkende/defecte apparaten (winkeliers ruilen dan ook makkelijker om).

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Pagina: 1