zoomexperience wie gaat er heen? Meet?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
De zoomexperience georganiceerd door (duh) ZOOM word dit jaar op 24 en 25 november gehouden. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar in een seizoen waar fotografie normaliter wat op een laag pitje staat, wil ik best wat moeite doen voor een leuk uitje.

Gejat:
Op deze beurs in de Jaarbeurs Utrecht worden diverse activiteiten gehouden zoals workshops, lezingen, modeshows en optredens.

Ten tijde van de beurs is er tevens een fotowedstrijd. Opname die je tijdens de beurs maakt kun je inzenden voor deze wedstrijd. Het lijstje met activiteiten is goed gevuld, van een bustoer naar de mooiste plekjes van Utrecht tot het laten beoordelen van je portfolio. Ook is er bijvoorbeeld een skatebaan waar wereldkapioen inline skating, Sven Boekhorst zijn kunsten vertoont.

Wat ik niet zie of je ook goedkoop lenzen etc kunt kopen.

Wie gaat er dit jaar heen?
Wie is er al eens eerder geweest?
En is het de moeite waard (kost me toch 2uur treinen)...om met 1000den fotografen te vechten voor een plekje bij een workshop lijkt me ook niet wat...

Pentax k10d - Blog - Flickr

Verwijderd

Bij mij staat het als optie open, nog niet eerder geweest. Verder lijkt het mij ook een leuk uitstapje voor in dit seizoen, hoewel de herfst buiten ook genoeg te bieden heeft:) Maar inderdaad denk ik dat het wel eens dringen kan zijn voor de div. workshops. Gelukkig is het voor mij niet zo ver treinen.. ;) Dat maakt het al eerder een bezoekje waard. Dus allicht tot daar..

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-01 22:13
Volgens mij is het dit jaar voor het eerst.

Ik heb al kaarten gekocht (ging niet helemaal soepel, maar ze zijn er in ieder geval)

Vanwege overweldigende belangstelling is het verplaatst naar de tijd/lokatie van de HCC dagen die dit jaar niet door gaan.

Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Agenda:

http://www.zoomexperience.nl/agenda

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 17:00

qless

...vraag maar...

* qless is going too

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Notna
  • Laatst online: 21:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik had kaartjes voor de eert geplande ZOOMexpercience, maar die werd door het afhaken van sponsoren gecancelled.

Ik vind het dan ook vreemd dat er wordt gesteld:
Vanwege overweldigende belangstelling is het verplaatst naar de tijd/lokatie van de HCC dagen die dit jaar niet door gaan.
Ik heb dus het donker bruine vermoeden dat het misschien niet echt een super experience wordt, hoewel ik dus overduidelijk intresse heb/had.

Even kijken hoe het gaat ivm werk.

Edit:

ff de brief opgezocht:
Beste Notna,

IDG Nederland heeft besloten Nederlands eerste evenement voor digitale fotografie, de ZOOM.experience, naar het vierde kwartaal van 2007 te verplaatsen. De organisatie kan ú als bezoeker niet meer de geplande beleving garanderen door het afzeggen van meerdere partijen vlak voor het evenement.

In drie weken tijd hebben ruim 6.000 bezoekers in de voorverkoop een kaartje gekocht. Een uitzonderlijk hoog aantal waarvan de verwachting was dat dit nog veel verder zou gaan oplopen door lopende en geplande campagnes rondom ZOOM.experience

De weegschaal is vervolgens niet meer in balans als aan bezoekerszijde de aanmeldingen stormlopen terwijl op de evenementenvloer minder te doen is dan verwacht. ZOOM.experience is dan niet meer de ultieme fotografiebeleving, maar een evenement met te veel bezoekers en te weinig participanten. Dat wordt voor iedereen een teleurstelling.

Het spijt Zoom.nl dat om inhoudelijke redenen de ZOOM.experience moet worden verplaatst. Maar voor een merk dat staat voor kwaliteit is dit de enige juiste beslissing. Liever het evenement uitstellen om de ‘experience’ veilig te stellen dan mogelijk een teleurstellende ervaring voor onze bezoekers.

Een dezer dagen ontvangt u per post een uitgebreide brief van Zoom.nl omtrent de verplaatsing van de ZOOM.experience.

Uiteraard kunt u het door ons geïncasseerde bedrag zo spoedig mogeijk op uw rekening tegemoet zien.

Wij danken u voor het gestelde vertrouwen in de ZOOM.experience en hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben rondom de terugstorting van de door u bestelde toegangskaart, dan kunt u contact opnemen met IDG Events via e-mail:

Wij zullen er alles aan doen om de afhandeling zo soepel mogelijk af te handelen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Namens het gehele team van ZOOM.nl,

hoofdredacteur

[ Voor 67% gewijzigd door Notna op 30-10-2007 15:23 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-01 08:47
Waarom staat er niemand van Nikon. Wil die D300 nu toch wel eens vasthouden. :9~

• Frank|A
en ook niet van pentax....je moet dus alleen gaan voor de workshops etc....zullen ze ook van die babes hebben rondlopen als op de HCC :P

• Nolani
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:50
Dat valt toch samen met de gameplay?

Ik ga denk ook wel, het valt in het weekend dus...

Flickr!

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik verwacht er eigenlijk niet zo gek veel van... maar ja voor 7,50 euro kan dan als lid wel 2 kaartjes krijgen. Kijken of ik iemand zo gek krijg om mee te gaan. :-D

En als het echt tegen val dan kan je altijd nog Utrecht in om foto's te maken of anders kan je er altijd wel iets ervan opsteken op zo'n dag. ;-)

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-12-2025
Dat is wel jammer.... ik doe dan als ik ga waarschijnlijk wel mijn Pentax t-shirt aan. :+

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 21:16

Paladin

Play Ball!

Ik ga ook de zoom experiance is bekijken op de zaterdag met een aantal collega's van werk, geen idee wat ik er van moet verwachten, maar ik hoop niet dat het zo druk wordt als de HCC dagen. We zullen zien :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Ik ga er zaterdag 24 november heen, met nog iemand.

Mocht iemand (max. 2 personen) mee willen rijden vanuit Aalsmeer/Amstelveen/A'dam/Hoofddorp, dan kan dat per email worden geregeld ;).

Ik ben er zelf nog niet eerder geweest, lijkt me interessant om naar toe te gaan

Verwijderd

Ik heb er met een schuin oog naar gekeken, maar ik vraag me af of het voor ons als niet-gemiddelde-niet-huisvader wel wat is... Hardware kennen we allemaal wel en de workshops zullen probably overbezet zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 12:34 ]

• Frank|A
Zo denk ik er stiekem ook over, maar hoeveel heb je als fotograaf nodig. Mischien is het schieten van publiek juist er leerzaam :) Voor mij is het echter wel ver weg. Als er meer mensen uit groningen die kant opgaan word het al gauw gezelliger.

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:47
ik gaat met 4 andere mensjes(woot auto goedkoper als OV ;))
heb er echt zin in :)

• Guidance
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-10-2025
Ik ga er zondag naar toe. Zal eens kijken wat er zoal te beleven valt. Misschien eindelijk een grijskaart aanschaffen (schijnt tegenwoordig nergens meer gebruikt te worden, aangezien zeer weinig winkels in m'n buurt er 1 hebben).

Oh, vanuit Lelystad overigens...waarschijnlijk met de trein...

[ Voor 12% gewijzigd door Guidance op 31-10-2007 15:28 ]

Pagina: 1