Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Unmanged C win32 keyboard hook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij op weg helpen met het volgende:

Ik wil een programma in unmanged C maken, dwz, dat ik niet wil dat het programma .net framework nodig heeft om te draaien. Het programma moet onder windows 32 draaien en bij een bepaalde toets combinatie worden aangesproken. Er moet dus een 'keyboard hook' in.

Vraag 1:
-welke compiler moet ik gebruiken

Vraag 2:
-Wie heeft een voorbeeld of een link met daarin unmanged C code, die aan het keyboard hookt?

Alvast bedankt!

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 13:37
Zelf geen ervaring mee als ide zou ik gewoon visual studio gebruiken (express edition als je geen echt tot je beschikking hebt). En begin vervolgens hier eens te lezen dan moet je al vrij ver komen.

Verwijderd

Topicstarter
Ermmm, welke compiler moet ik nemen? kan je met visual studio express ook unmanged code maken?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
Als je een c-programma schrijft is dat, bij mijn weten, per definitie unmanaged. Dus je kan gewoon spreken van een C Win32 keyboard hook programma.
Als ide zou je kunnen kijken naar iets als Pelles C of misschien iets van Bloodshed Dev.

Op de msdn website vind je vast wel wat informatie.

Hail to the king baby!

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 13:37
Als je de visual studio express c++ pakt wel (in c# is unmanaged code natuurlijk wat lastiger). Hier is de product page.