Toon posts:

Euregio Rally Fotokonijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij onlangs opgegeven bij onze fotokonijn om als VIP fotograaf mee te mogen naar de euregio rally as zondag. Net de mail gehad met de uitnodiging en details.

Zijn er meedere GoT-ers die erbij zijn? Was ffe benieuwd...

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

o niks van gehoord, interressant :)

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:36
ik had mijzelf wel hiervoor opgegeven, op do. 25-10 om 8.18 uur, dacht dat ik optijd erbij was, maar blijkbaar dus weer buiten de boot gevallen

Verwijderd

Topicstarter
nou....ik heb me ook ergens vorige week ingeschreven. Who knows wie weet komen er meer uitnodigingen binnen...

• rjvisje
vandaag ook mijn uitnodiging binnen gekregen

Verwijderd

Topicstarter
Fairy schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:37:
o niks van gehoord, interressant :)
Had jij je ook opgegeven? Heb je nu nog niks gehoord dan ben je er niet uitgeloot lijkt me aangezien ik meerderen gesproken heb die het al wel ontvangen hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 08:05 ]

• rjvisje
Is er hier toevallig iemand die dan over raalte komt, of iets in de buurt hiervan, aangezien er geen trein optijd die kant op gaat

[ Voor 39% gewijzigd door rjvisje op 01-11-2007 09:47 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

rjvisje schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:01:
ik had mijzelf wel hiervoor opgegeven, op do. 25-10 om 8.18 uur, dacht dat ik optijd erbij was, maar blijkbaar dus weer buiten de boot gevallen
Hier nog 1. Vorige keer was ik ook een van de eersten dacht ik. Sowieso als eerste met een reactie op het inschrijfformulier. Ik doe er niet meer aan mee, zulke acties zijn nooit voor mij weggelegd, en ik weet wel, niet geschoten is altijd mis, maar het voelt zo onnuttig ;)

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:50:
[...]

Hier nog 1. Vorige keer was ik ook een van de eersten dacht ik. Sowieso als eerste met een reactie op het inschrijfformulier. Ik doe er niet meer aan mee, zulke acties zijn nooit voor mij weggelegd, en ik weet wel, niet geschoten is altijd mis, maar het voelt zo onnuttig ;)
`
Ja dat vind ik meestal ook, maar nu zat ik er toch bij. Volgende keer gewoon weer invullen joh.kan geen kwaad toch.

• rjvisje
precies dat dacht ik dus ook, gisteren echter dus toch nog de uitnodiging gekregen, nu alleen nog op zoek naar vervoer, want de trein blijkt dan nog niet eens te rijden

• Rob Z
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:51
Voor zover ik kan nagaan gaat het om zondag 4 november. (De rally is 3 en 4 nov.)
Staan de uitgenodigden dan 's middags bij het sprintgedeelte op industrieterrein Twentekanaal Zuid bij de Makro?
(Zwaai dan ff met je witte toeter ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Rob Z op 01-11-2007 12:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
will do!
Pagina: 1