Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MP3 als beltoon vanaf geheugenkaart (Samsung SGH-M610)

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nostalgia84
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-05-2022
Beste leden,

Ik heb sinds 2 dagen een Samsung SGH-M610 (pink ribbon, idd) omdat mijn Qtek S200 zo dood als een pier is :( Nu heb ik hier gelijk een 1gb. Sandisk MicroSD kaart bij gekocht omdat het standaard geheugen erg klein is (5 mb slechts).

Ik heb dus een zooi mp3tjes op die kaart gezet, kaart in mijn telefoon en nu wilde ik een Mp3 als beltoon selecteren..... maar dan moet je deze kopieren naar het telefoon geheugen, je kan niks vanaf de geheugenkaart als beltoon/smstoon/alarmtoon instellen. Nu zullen jullie begrijpen dat met 5mb geheugen een mp3 niet past en ik dus vastgebakken zit aan ouderwetse truetones/poly tones |:(

Erg frustrerend dit en vooral een reden om voortaan geen Samsung te nemen. Maar is er misschien iemand die mij kan helpen en die weet of ik geluiden (mp3's) van mijn geheugenkaart toch als beltoon in kan stellen zonder deze naar mijn telefoon te kopieren?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

offtopic:
Moet je alleen nog aangeven wat je al geprobeerd hebt ;) (zoals handleiding, bellen, google zoektermen)

☻/
/▌
/ \

• Nostalgia84
Damn wat ben jij snel! :D

Ok hier komt het. Ik heb de handleiding dus idd doorgelezen maar daar wordt je echt niks wijzer uit: er staat alleen in beschreven wat de pictogrammen zijn en waar e.e.a. voor dient (bijv. Bluetooth is bedoeld om bestanden over te zenden.... DUH!) en dus niet hoe het in te stellen etc.

Ik heb de Samsung Helpdesk aan de lijn gehad en volgens hun is het niet mogelijk wat ik vraag; mij lijkt het wel (firmware update?), lijkt me een kleine aanpassing. Waarom ze het niet doen/willen zeggen is mij een raadsel.

Googlen levert niet op wat ik zoek: ja finse en andere sites waar ik geen wijs uit wordt. Ik heb gezocht op: samsung mp3 als beltoon, mp3 op geheugenkaart als beltoon en mp3 beltoon samsung sgh-m610.

Als iemand suggesties heeft hoor ik dat graag!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Het lijkt me niet dat je een ringtone van 3 minuten nodig hebt.. Gewoon wat inkorten :)

• Nostalgia84
Jep zover kwam ik ook nog :) Maar dit is wel erg omslachtig, je zou toch gewoon moeten kunnen zeggen: ik wil die als beltoon, klaar?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

Tja, je zou op de meeste samsungs ook wel een mp3 (telefoongeheugen of kaart maakt niet uit) als sms-toon willen instellen, gaat ook niet. Daarvan zeg je ook, zou gewoon moeten kunnen :p Blijkbaar snappen ze het bij samsung nog niet helemaal.

• Nostalgia84
Ik heb idd gelezen dat dit ook niet mogelijk is. Net wat je zegt: ze snappen het nog niet helemaal bij Samsung. Jammer want dit zou de mogelijkheden voor "jongens zoals ons" een stuk uitgebreider maken, en daarmee de telefoon ook verbeteren.

Ik ben nu maar opzoek gegaan naar een firmware update want ik heb gelezen dat het bij de E900 dan wel mogelijk is!
Pagina: 1