Oke hier het verhaal, Gisteren wou ik even ubutu checken met die live cd, nu kon je ook gelijk installeren, het zag er wel leuk uit dus dat deed ik, ik had al problemen met de partitie's maar dacht dat ik het veilig aan het installeren was zodat me windows het altijd zou blijven doen. Uiteindelijk faalt de installatie van ubuntu en boot windows niet meer de welbekende 'boot system failure put in diskette' oid.
Nu is mijn vraag hoe los ik dit op? de partitie waar windows op staat is D: en ntfs
khad op de partitie waar ik eigenlijk ubuntu op wou nu weer windows xp geinstalleerd zodat ik iig niet deze vraag kan gaan posten.
Ik wil dus gewoon dat me windows welke op D: staat geboot gaat worden..
alvast bedankt. Je zou ook kunnen zeggen format en een verse install, maar me vriendin heeft veel programma's nodig die eropstaan en het zou een eeuwigheid duren alles weer te installeren.
Nu is mijn vraag hoe los ik dit op? de partitie waar windows op staat is D: en ntfs
khad op de partitie waar ik eigenlijk ubuntu op wou nu weer windows xp geinstalleerd zodat ik iig niet deze vraag kan gaan posten.
Ik wil dus gewoon dat me windows welke op D: staat geboot gaat worden..
alvast bedankt. Je zou ook kunnen zeggen format en een verse install, maar me vriendin heeft veel programma's nodig die eropstaan en het zou een eeuwigheid duren alles weer te installeren.