Ik heb problemen met het openen van een Word2003 bestand. Het gaat om één bestand, voor de rest kan ik alles perfect openen. Het maakt niet uit of ik het kopieer naar mijn harde schijf of probeer te openen op een andere pc, de foutmelding blijft hetzelfde.
Ik heb het al geprobeerd te openen met OpenOffice en een Office Viewer, dat mocht niet baten. Bij Office viewer kreeg ik dezelfde foutmelding, bij Openoffice kreeeg ik een deel van de tekst en heel veel vreemde tekens. Ook bij wordpad kreeg ik een “onverwachte fout”. Ook als ik bij bestandtype “tekst uit willekeurig bestand recoveren” gebruik krijg ik slechts één pagina tekst en de rest is tekens. Voordat mensen over mijn back-up beginnen, die is dus ook beschadigd
.
Deze melding kreeg ik:

Specs:
Software: Office 2003
USB-stick: Imation 2Gb
Ik heb het al geprobeerd te openen met OpenOffice en een Office Viewer, dat mocht niet baten. Bij Office viewer kreeg ik dezelfde foutmelding, bij Openoffice kreeeg ik een deel van de tekst en heel veel vreemde tekens. Ook bij wordpad kreeg ik een “onverwachte fout”. Ook als ik bij bestandtype “tekst uit willekeurig bestand recoveren” gebruik krijg ik slechts één pagina tekst en de rest is tekens. Voordat mensen over mijn back-up beginnen, die is dus ook beschadigd

Deze melding kreeg ik:
Mijn vermoeden is dat het bestand beschadigd is, omdat ik dezelfde foutmelding krijg op andere pc’s en andere schijven. Maar hoe kan ik alsnog het bestand recoveren? Is dat überhaupt nog mogelijk? Het gaat om slechts 8 pagina’s tekst die ik ook wel uitgeprint heb, dus ik kan het zo overtypen. Maar liever hetb ik gewoon mijn bestand terug.Deze fout treedt op als het bestand niet kan worden opgeslagen. Meestal is de schijf vol, is er onvoldoende RAM-geheugen of zijn er machtigingsproblemen met het station waarop u het bestand wilt opslaan. Als er te weinig schijfruimte beschikbaar is voor een wisselbestand, slaat u het bestand op een andere locatie op. Als er te weinig RAM-geheugen is, vergroot u de beschikbare hoeveelheid RAM-geheugen. Als u niet bent gemachtigd voor het station, slaat u het bestand op een ander station op of vraagt u de beheerder om machtigingen om bestanden op het station op te slaan.
Opmerking: deze fout kan optreden als op de computer een versie van antivirussoftware wordt uitgevoerd die niet compatibel is met Office of die moet worden bijgewerkt. Deze fout kan ook optreden als u probeert op te slaan op een volle diskette of als de diskette te klein is voor het bestand.
Meer informatie over deze foutmelding is on line te vinden.
Specs:
Software: Office 2003
USB-stick: Imation 2Gb
Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...