hallo,
ik heb een probleempje.......mijn laptop,dell vostro 1700, heeft een slok aanmaaklimonade gehad
en toen deed ie niks meer het enige wat werte was de knop dell media maar daar kon ik niks mee ineens ging ie per ongeluk aan ik blij maar zonder toetsenbord is typen lastig nu heb ik een schermtoetsenbord en kan dus in mn lappie,dus ik systeemherstel gedaan en nou doet mn touchpad het weer maar mn toetsenbord,frontpannel + aan/uitknop nog niet.Het zou een waterdicht toetsenbord moeten dus heb ik hem schoongemaakt zodat de plak eraf zou gaan daarna goed laten drogen en weer terug geplaatst maar het had niet gwerkt
toen keek ik in eigenschappen en
die zegt dat hij correct werkt.Er branden wel 2 lampjes die niet horen te branden 1 is numlok. en de ander weet ik niet wat het is het is een slotje meet een pijltje naar beneden erin,dus ik ben op zoek gegaan naar de functie ervan maar niks gevonden
.Tot slot heb ik de drivers installatie cd opnieuw geinstalleerd maar ook dat leverde niks op
Ik heb weinig verstand van laptops en pcs maar probeer het altijd wel zelf uit te zoeken,maar hier kom ik niet verder mee,zou het echt kapot zijn of kan het nog goed komen
greetz mayke
ik heb een probleempje.......mijn laptop,dell vostro 1700, heeft een slok aanmaaklimonade gehad
greetz mayke