Goedendag,
Ik ben Nick en ben 22 jr.
En ben op dit moment werkzaam als CAD-Tekenaar.
Alleen nu is het zo, ik heb de laatste tijd geen plezier meer in het werk, en heb al een hoop rond gekeken naar ICT opleidingen.
Op dit moment heb ik een MBO niv. 2 diploma en ben met een MBO niv. 3 opleiding bezig.
Voor de rest heb ik wat certificaten behaald.
Nu zit ik te twijfelen wat ik moet doen.
In principe kan ik een HBO volgen, dan hoef ik alleen een 21+ examen te doen.
Maar is dit verstandig, want ik weet namelijk niet of ik dit helemaal aankan ook omdat ik geen ICT vooropleiding heb gehad.
Verder zou ik niet in een winkel willen werken.
Maar bijvoorbeeld Applicatieontwikkelaar leek mij wel leuk en ook de opleiding Particulier digitaal rechercheur alleen weet ik niet of hier veel werk in is te vinden.
En het liefst zou ik een werkend-lerende opleiding volgen.
Kunnen jullie mij tips geven.
Ook over waar het meest werk in is te vinden en welke opleidingen leuk zijn.
Groeten,
Nick
Ik ben Nick en ben 22 jr.
En ben op dit moment werkzaam als CAD-Tekenaar.
Alleen nu is het zo, ik heb de laatste tijd geen plezier meer in het werk, en heb al een hoop rond gekeken naar ICT opleidingen.
Op dit moment heb ik een MBO niv. 2 diploma en ben met een MBO niv. 3 opleiding bezig.
Voor de rest heb ik wat certificaten behaald.
Nu zit ik te twijfelen wat ik moet doen.
In principe kan ik een HBO volgen, dan hoef ik alleen een 21+ examen te doen.
Maar is dit verstandig, want ik weet namelijk niet of ik dit helemaal aankan ook omdat ik geen ICT vooropleiding heb gehad.
Verder zou ik niet in een winkel willen werken.
Maar bijvoorbeeld Applicatieontwikkelaar leek mij wel leuk en ook de opleiding Particulier digitaal rechercheur alleen weet ik niet of hier veel werk in is te vinden.
En het liefst zou ik een werkend-lerende opleiding volgen.
Kunnen jullie mij tips geven.
Ook over waar het meest werk in is te vinden en welke opleidingen leuk zijn.
Groeten,
Nick