Toon posts:

toetsenbord werkt van dell vostro

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een probleempje.......mijn laptop,dell vostro 1700, heeft een slok aanmaaklimonade gehad :'( en toen deed ie niks meer het enige wat werte was de knop dell media maar daar kon ik niks mee :| ineens ging ie per ongeluk aan ik blij :) maar zonder toetsenbord is typen lastig nu heb ik een schermtoetsenbord en kan dus in mn lappie,dus ik systeemherstel gedaan en nou doet mn touchpad het weer maar mn toetsenbord,frontpannel + aan/uitknop nog niet zou het echt kapot zijn of kan het nog goed komen :?

greetz mayke

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Welkom op Tweakers.net :)

Het is op Gathering of Tweakers niet de bedoeling zomaar je vraag te dumpen. Hier wordt verwacht dat je zelf even wat vooronderzoek doet en in je topicstart ook aangeeft wat je al geprobeerd/gevonden hebt en waarom je er nog niet uit komt.

Bij dat vooronderzoek hoort ook het lezen van de FAQ en/of Policy van het forum waar je wilt gaan posten. In dit geval dus Frontpage Algemeen FAQ -- laatste update: 13 januari 2007

Dan merk je meteen ook dat dit niet het goede forum is. Waarschijnlijk vind je in Harde waren wel een forum waar je meer kunt lezen over jouw probleem. Hier hoort het in elk geval niet :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Dit topic is gesloten.