Toon posts:

zoekt een goede 8800 gtx Airkoeler

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben al paar dagen op zoek naar een goede VGA koeler voor mijn (XFX 8800 GTX).

Zo iets wat op de Sparkle Calibre GeForce 8800 GTX zit, ben ik naar op zoek.
http://tweakers.net/ext/i/1178284571.jpg

Het geluid van de koeler maakt mij echt totaal niet uit zo lang het maar goed koelt.

Weet iemand een perfecten koeler voor de 8800 gtx

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 02:15 ]

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Beste ictexe, na 23 posts zou je toch ongeveer moeten weten hoe het op GoT gaat.
Om de kwaliteit van de posts goed te houden, ziet iedereen graag dat de TS meer dan een enkele vraag in een topicje gooit en vervolgens onderuitgezakt toekijkt.

Wat heb je momenteel, wat zoek je in een koeler (veel koelen, stil, passief, etc.). Welke alternatieven heb je verder gevonden? Het is aannemelijk dat als je dit niet bijwerkt je topic snel in een slotje zal resulteren.

Verwijderd

Topicstarter
Alleen die zien der niet zo goed uit als die van Sparkle Calibre..

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 02:26:
Alleen die zien der niet zo goed uit als die van Sparkle Calibre..
Wil je koeling of wil je uiterlijk? Eerst zeggen dat het lawaai niet uitmaakt, en dan uiterlijk vertoon willen? Vreemde prioriteiten...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

"Ik zoek...." Daar staat volgens mij wat regels over in de FAQ.. Trefwoord : "eigen inzet".

Helaas laakt dat gedeelte dus in je topic start, dus je zult zelf wat koelers moeten zoeken, en de rest wat bij eigen inzet hoort doen en terug laten komen in een topic start. Deze topic start voldoet niet aan de regels.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.