Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

software resellen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om met wat goed opgezette websites (heb al wat zeer populaire domeinnamen op m`n naam staan, weet dat het niet alles is :P) vooral Windows Vista licenties te verkopen. Maar nu 1 ding: wie kent een goede groothandel voor dit soort software?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:10:
Ik ben van plan om met wat goed opgezette websites (heb al wat zeer populaire domeinnamen op m`n naam staan, weet dat het niet alles is :P) vooral Windows Vista licenties te verkopen. Maar nu 1 ding: wie kent een goede groothandel voor dit soort software?
Die groothandel heet Microsoft ;) . Elke andere tussenhandelaar zal er weer extra geld voor willen vangen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De gene die ik ken zijn Actebis en Ingram Micro.

Hou er wel rekening mee dat je als verkoper van dit soort dingen te maken hebt met de dagkoersen van de dollarprijzen.

Ook kan je ze per 1, 5, 10 of meer kopen, en dan betaal je ook al een ander bedrag.

Maar je kan ook even de KvK bellen voor adressen van inkopers van dit soort spul. Kost je wel een bedrag per adres, maarja.. investeren moet je altijd wel doen als je voor jezelf begint.

Ey!! Macarena \o/

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Welkom in de wereld van commercie, elke persoon hier die iets weet zal zijn eigen bedrijf of een bedrijf van een van zijn vrienden geven. Je zult dus zelf contact moeten opnemen met importeurs/distributeurs van de verschillende software paketten voor je regio.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.