Toon posts:

overklok e6600, 8800gts 320 mb SLI, G.E.I.L PC5300

Pagina: 1
Acties:
  • 3.750 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Kunnen jullie me helpen ?
Mijn Specs zijn:

Processor : E6600 Core2Duo ( 4mb, Overclocked @ 333x9 = 3,0 Ghz , Artic Freezer Pro 7

Memory : G.E.I.L. 2 gb ram pc5300 @ 667 ( Overclocked @ 800 Mhz PC6400, Heatspreader, 2 x 1Gb, DDR2

GPU : Asus 8800GTS SLI ( 320mb x 2 = 640 mb i.v.m SLI, @ stock 500\1600

Moederbord : MSI P6N Diamond ( 4 x PCI-e, Onboard X-Fi Xtreme Audio Chip 24 bits, 680i Chipset

HDD : Seagate 250 gb Raid 0 ( 250gb x 2 = 500 gb, 16 mb Cache x 2 = 32, S-ata2

Power Supply : Antec Quatro 1000 Watt ( 80 % + Certified, 4 x 12 volt lijnen

Case : Coolermaster Stacker 832 ( 6 x 120mm fans ge installeerd , 1 Intake, 1 Outtake, 4 Zijpaneel

Overig : T-boord G15, Muis Logitech MX Revolution, Racing Wheel G25 :*) , 1 Dvd rom Asus Quiet Track, 1 DVD Brander Samsung Writemaster, Zalman Fan controller 6 fans ondersteund

Nou heb ik een paar problemen. Met dit systeem haal ik 11,5 k :'( met 3dMark06. En met een enkele 8800 gts 8.5 K, beide met nieuwste drivers zowel Mobo als GPU. Dit vind ik vrij weinig. Ik zou graag mijn CPU willen overklokken van 3.0 Ghz naar 3,6 Ghz om zo een 1:1 verhouding te krijgen met mijn geheugen die ik van 667Mhz naar 800 heb geclocked. Maar ik kom niet verder dan 3.0 Ghz. En wat moet ik met mijn voltages doen van mijn Northbrigde, Southbrigde, FSB, Cpu ? Op het stickertje van het geheugen stond op dat ik het beste op 2.1 volt kan instellen wat ik dus ook gedaan heb.

Is mijn e6600 krachtig genoegom 8800 GTS 320Mb in SLI te draaien of moet ik een snellere Cpu kopen ( Intel Exteme versie die niet te betalen is :( )

En dan nog een ander probleem.

Op het mobo zit een onboard Creative Xtreme audio chip op en die werkt neit naar behoren. er komt Schaal geluid uit aan de achterkant van de pc waarvan de linker speaker soms het helemaal niet doet. Alleen de aansluitingen van de voorkant en dan hoor ik soms hoge pieptonen waar ik gewoon gek van word |:( . Vooral als me Cpu belast word.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Oja, en nog iets. Ik wil mijn Gpu's overclocken maar Atitool en meerdere overklokprogramma's werken niet. Volgens mij komt dit door omdat ik Vista draai of heeft het daar niet mee te maken. Atitool geeft dan aan dat de driver zich niet kan laden

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik ook met Coretemp

• Gadgets
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-01 23:59
Er is ook een edit knop, maar goed

De scores van je SLI kloppen wel je zou tussen de 11-14k moeten zitten (stock kaarten). Ik denk als je naar 3.6 ghz gaat je uitkomt op 13000. Wil je dan nog hoger dan zul je de kaarten moeten overclocken, dit kun je naar mijn mening alleen doen met het flashen van je kaarten. Je verhoogt dan de core / shaders / memory van je kaarten met dezelfde instellingen. ATITool is dan handig om eerst per kaart de juiste snelheden te bepalen.

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik ben ook maar 1 dag lid op tweakers :P.Maar dat is het probleem ik kan met Atitool niets overklokken ik kan het programma wel starten maar kan de 2 schuiven niet bewegen :? . Zijn er ook andere programma's om je gpu te overklokken.

Alvast bedankt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 23:35 . Reden: aanpassing ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat is die knop rechts naast de datum van je post, slimmerik. Dat is geen excuus om de boel te spammen. Je had beter eerst op Google kunnen zoeken naar reviews en oorzaken van je problemen, dan was je een stuk verder gekomen dan een slotje zo. Welkom trouwens :)

Verwijderd

Topicstarter
@ jejking. Ja je heb helemaal gelijk dat ik beter kan googelen . Maar heb dagen gegoogelt maar en genoeg kunnen vinden maar helaas geen precies antwoord op mijn vraag omdat niet ik niemand kon vinden met dezelfde CPU,GPU en Ram. En ik heb wel gevonden op Google dat meer mensen hetzelfde probleem hadden met atitool dat er niks te klokken valt maar geen oplossing ;(

Whoah...Snelle replies hierzo op tweakers. Topic is niet eens een uur open

Bedankt alvast :)

Verwijderd

[OC] Core 2 Duo OC/ info Topic [Deel 10]

Dit is een filmpje: http://www.hardware.info/...ties_voor_hetzelfde_geld/

Vergeet niet dat alle processors hetzelfde clocken. Dat kan verschillen. Het is dus geen garantie dat je die van jou op 3600 krijgt.

Succes.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 23:46 ]

Verwijderd

Een ander programma om videokaarten te overclocken is RivaTuner... Ik weet niet of dat ook lekker werkt met SLi, maar ik vind het persoonlijk 10X fijner dan ATItool...

En je cpu niet hoger dan 3 GHz kan 2 dingen betekenen... Of jij kan niet overclocken... Of je hebt een slecht exemplaar...
Het eerste wat ik je aanraad, is je vCore op 1.4 Volt te zetten. Dan zet je het geheugen 1:1. De timings doe je op 5-5-5-15. Voltage hiervan op 2.1 (of, met beetje koeling erop 2.2 Volt) PCI-e locken op 100~102 MHz en PCI (toch?*heeft mijn Gigabyte moederbordje niet*) op 33 MHz locken. Nu gewoon continu een stapje hoger proberen ;) Succes..

• Gadgets
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-01 23:59
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:30:
oke, ik ben ook maar 1 dag lid op tweakers :P.Maar dat is het probleem ik kan met Atitool niets overklokken ik kan het programma wel starten maar kan de 2 schuiven niet bewegen :? . Zijn er ook andere programma's om je gpu te overklokken.

Alvast bedankt
klopt je moet 1 voor 1 bepalen wat een goede snelheid zal zijn. daarna flashen met nibitor, niet voor noobs! je kan je kaart verklooien

Verwijderd

Topicstarter
@ gijsjuh. Ik kan niet goed overklokken, ik weet wel een beetje hoe het moet. Ik heb alleen me FSB verhoogt van 266 naar 333. meer niet en zo kom ik uit op 3,0 GHZ. Aab de voltages heb ik niets gedaan. Ik weet gelukkig dat ik daaraan niet zo maar aan moet gaan klooien. Voltages op me NB, SB en FSB staan allemaal op stock nog.

@ Gadgets. Helaas moet ik vermelden dat ik niet helemaal hardcore ben op Pc niveau. Ik wil graag mijn kaart overklokken maar dan met mate. I.P.V 500\1600 wil ik minimaal 575\1700. zo kom ik op dezelfde als de overgeclockte versie van MSI

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 00:00 . Reden: aanpassing ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:48:
Een ander programma om videokaarten te overclocken is RivaTuner... Ik weet niet of dat ook lekker werkt met SLi, maar ik vind het persoonlijk 10X fijner dan ATItool...

En je cpu niet hoger dan 3 GHz kan 2 dingen betekenen... Of jij kan niet overclocken... Of je hebt een slecht exemplaar...
Het eerste wat ik je aanraad, is je vCore op 1.4 Volt te zetten. Dan zet je het geheugen 1:1. De timings doe je op 5-5-5-15. Voltage hiervan op 2.1 (of, met beetje koeling erop 2.2 Volt) PCI-e locken op 100~102 MHz en PCI (toch?*heeft mijn Gigabyte moederbordje niet*) op 33 MHz locken. Nu gewoon continu een stapje hoger proberen ;) Succes..
Maar als ik dus steeds me fsb een tikje hoger zet moet ik dan me voltage op 1,4 laten staan en wat moet ik doen met het voltage van mijn FSB vtt ( die kan ik in percentages verhogen van 0% default naar 20 % max. ) ? En mijn Northbridge kan ik ook verhogen van 1.25 V naar 1.5. Mijn Southbridge van 1.5 V naar 1.7 V. En het rare van mijn CPU is dat ik hem kan afstellen van 0.00 naar 0.3875 :? . Ik neem aan dat 0.00 stock voltage is en wat ik over de o.oo volt ga dat dat er bij komt

Alvast bedankt :)

• baszbas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-01 10:10
een 88800 GTS is met gemak hoger te krijgen, ik heb deze zelf bijna op de specs van een 8800 Ultra lopen:
GPU: 614 Mhz
Memory: 2100 mhz

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:05:
[...]

Maar als ik dus steeds me fsb een tikje hoger zet moet ik dan me voltage op 1,4 laten staan en wat moet ik doen met het voltage van mijn FSB vtt ( die kan ik in percentages verhogen van 0% default naar 20 % max. ) ? En mijn Northbridge kan ik ook verhogen van 1.25 V naar 1.5. Mijn Southbridge van 1.5 V naar 1.7 V. En het rare van mijn CPU is dat ik hem kan afstellen van 0.00 naar 0.3875 :? . Ik neem aan dat 0.00 stock voltage is en wat ik over de o.oo volt ga dat dat er bij komt

Alvast bedankt :)
Voltages van north en south bridge kan je vaak met rust laten. Tenzij je heel erg hoog gaat clocken. CPU voltage is het belangrijkste. Hou wel je temperatuur in de gaten.

Om te testen of je nb en sb het aan kunnen, multiplyer helemaal naar beneden(naar 6). Dan FSB opschroeven naar 400.(400x6=2,4ghz = stock snelheid weer).

Verwijderd

baszbas schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:35:
een 88800 GTS is met gemak hoger te krijgen, ik heb deze zelf bijna op de specs van een 8800 Ultra lopen:
GPU: 614 Mhz
Memory: 2100 mhz
Je mist alleen wat shaders enzo... :+

• baszbas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-01 10:10
Ja, shaders kan ik op dit moment niet zien ivm forceware update ;) deze liepen eerst op 1490 mhz, maar inderdaad je mist wat shaders (alsi k me niet vergis heeft een ultra er 128 en een 8800 GTS er 96 )

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-01 15:20

LyP0

it is I , you worst nightmare

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:49:
Beste mensen,

een snellere Cpu kopen ( Intel Exteme versie die niet te betalen is :( )

Alvast bedankt.
mocht je intresse hebben, ik heb nog een QX6800 liggen maar daar ga k hier niet verder op in ivm regels. pm me of mail me als je intresse hebt.

ik voel me lekkaah !!!

Verwijderd

LyP0 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:54:
[...]

mocht je intresse hebben, ik heb nog een QX6800 liggen maar daar ga k hier niet verder op in ivm regels. pm me of mail me als je intresse hebt.
Als je weet dat hiet niet mag, waarom doe je het dan? :(

Edit: En een extreme edition kopen is gewoon zonde geld. Als je al niet je niet extreme proc kan overclocken, wat heb je dan aan een losse multy.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 15:57 ]

Verwijderd

baszbas schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:51:
Ja, shaders kan ik op dit moment niet zien ivm forceware update ;) deze liepen eerst op 1490 mhz, maar inderdaad je mist wat shaders (alsi k me niet vergis heeft een ultra er 128 en een 8800 GTS er 96 )
En een geheugenbus van een aantal bitjes minder, en minder VRAM

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:49:
GPU : Asus 8800GTS SLI ( 320mb x 2 = 640 mb i.v.m SLI, @ stock 500\1600
FF uit de droom helpen.
Door SLI heb je niet 2x zoveel geheugen...
Er wordt in feite maar 1x 320MB gebruikt ;)
Maar wel 2 cores...

Je kunt makkelijk verder clocken met die kaarten!
De meeste komen minimaal wel boven de 600!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Bedankt allemaal. Hier heb ik zeker wat aan. Zo en zo is het me gelukt om me E6600 op 400 x 9 te laten lopen ( 3,6 Ghz, 1.45 Volt :*) ) met een verhouding van 1:1 op het geheugen ( 400 x 2 = 800 DDR2 )

En nu nog mijn Gpu's overklokken en de timings van het geheugen overklokken.
Dit topic kan gesloten worden

Verwijderd

Topicstarter
Al weet ik niet eens hoe dat gaat. kan iemand mij dat uitleggen dan verwijder ik het topic

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Let je wel op dat je processortje niet te warm wordt? Een doorgefikte processor is niet grappig.

Verder even een spoedcursusje:
- De edit knop zit rechtsboven je post, 2 buttons "Quote" en "Edit". Gebruik het
- Topics kun jij niet sluiten / verwijderen
- Tweakers is geen forum voor slowchat. Think before you type

Niet als kritiek bedoeld. maar je kunt Policy: Alle regels die op het forum gelden even doorlezen om te kijken hoe mensen je graag zien posten.

[ Voor 4% gewijzigd door Rainmaker op 31-10-2007 12:59 ]

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Verwijderd

Dude :') !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 00:09 ]

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-01 22:45
ik had ook SLI met diezelfde kaarten en haalde ook maar 11K punten

erg weinig extra dus voor het dubbele bedrag

nu heb ik een hd2900PRO 1Gb ddr4 die ongeveer gelijk presteerd als de 2x 8800gts in sli

het nut van 2x 320Mb in sli is er niet

elke game die ik speelde ging niet echt vlotter en crysis en stalker deden zelfs minder

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu e6600 van 3,0 overgeclocked naar 3,6. Ik liet hem stressen met Orthos en hij stopte al binnen 5 minuten. Heb me voltage 2 stapjes verhoogt nu iets van 1,5 volt en hij loopt nu al meer dan 4 uur stabiel :) . Ik laat hem 2 dagen aan staan kijken of hij het wel red en ik check me temps om het uur na.

Ik heb met 3dmark06 nu 12,5 K op de teller. een hele vooruit gang

Maar dan heb ik nog 2 punten. De timings van me geheugen en het overklokken van me GPU's
Ik heb gegooglelt en de meeste mensen hadden hun geheugen op 5-5-5-15 lopen. Zou ik dat nou ook doen met me geheugen ? Dit geheugen heb ik :

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=IBIE8K

Volgens vrienden is dit geheugen exact hetzelfde versie als de 800 MHZ versie van g.e.i.l. dus ik heb het van 667 naar 800 geclokt ( FSB 400 staat 1:1 )
Zal ik dus het geheugen op 4-4-4-12 draaien ? of laten staan op 5-5-5-12 ? Of zal ik nog lager gaan.

Het geheugen word goed gekoeld omdat ik aan de zijkant 4 x 120 mm fans heb die voor intake zorgen naar het mobo en op de geheugens zit een heatspreader.

Ik kan me kaarten niet overklokken met atitool ( met 1 kaart ook niet ), met nibitor kan ik ook niks en met powerstrip ook niet. Er wordt dan aangegeven dat er een bepaald bestand niet geladen kan worden. Op google kwam ik meer mensen tegen die hetzelfde probleem hadden. Een daarvan had het probleem verholpen door een andere moederboord te gebruiken. Maar dat doe ik niet... :|

En mijn mobo werkt niet naar behoren. Het geluid van de linkeruitgang valt steeds weg. Ik kan het moederbord inruilen voor een nieuwe of een Asus Striker Extreme maar dat zoek ik nog ff na op google

• MrBigfield
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-11-2025
wat zijn je temps [recies en waarmee je ze meet. aangezien je nieuw bent in de wereld van OC ben ik wel benieuwd. je hebt nl een CPU-temp en de temp van je core. aangezien jij waarnschijnlijk (nog) op luchtkoeling zit raad ik je aan om toch maar een met Coretemp (google) of Lavalys Everest te meten wat je temps zijn. je moet er namelijk voor zorgen dat je cores niet boven de 72 (d8 ik) graden uitkomen.

Betreft het setten van je timings. hoe lager je timings, hoe sneller je pc. Nu heb jij je ram al een hogere kloksnelheid gegeven dan standaard, dus kan het zijn dat je je timings niet zo ver kunt verlagen. vaak kan je je timings in je bios ook wel op 4-4-4-10 zetten, maar het kan zijn dat je hiervoor je voltage betreft je ram moet verhogen (bios). zet eerst maar je timings op 4-4-4-10 en kijk of het werkt. werkt het niet, dan kan je ervoor kiezen om (nog) meer spanning door je dimms te geven of iets tragere timings vragen.

Als je hier op Got eens veel rondleest, wordt je al een hoop wijzer. zo ben ik ook begonnen (A)

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dat ik mijn temps niet kan uitlezen met everest en coretemp. Kweet niet wat het is op me andere andere pc ( Office PC ) lukt het wel. Alleen met Ntune van Nvidia. Ik zit nu op een andere pc. Ik vertel binnenkort wat mijn temps zijn. Die zijn waarschijnlijk wat gestegen omdat ik mijn Vcore heb verhoogd naar 1.5 :( Het liep eerst niet allemaal zo soepel met Orthos

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu me e6600 teruggehaald naar 333 x 9 @ stock core ( 1.3V ) :'( omdat mijn geheugen het niet haalde. Wil nu 4 of 8 gb geheugen halen van OZC 800 Mhz ( Wil sneller geheugen maar volgens specs ondersteunt me mobo max 800 DDR2

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=ICIEMP ( Link geheugen )

Wat ik raar vind is dat mijn MoBo max 800Mhz DDR2 ondersteunt terwijl het een 680I bord is :'( ? Of kan ik er zo 1066Mhz DDR2 opzetten ?

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=GPEM35 ( Link specificaties bord )

Ik heb op google zitten snuffelen en daar kwam ik het volgende tegen.

http://www.hardwarezone.c...es/view.php?cid=6&id=2325 ( Link Specificaties bord komt niet overheen )

Daar staat in het midden van de tekst onder de kop Msi P6n Diamond Technical Specifications het volgende :

NVIDIA DualDDR2 architecture
4 x 240-pin DIMM sockets support max. 16GB DDR2-400 to DDR2-1400 non-ECC memory
Slot independant dual-channel mode
NVIDIA QuickSync
Fourth Generation DASP
Support Enhanced Performance Profile (EPP) SLI Memory

Of bedoelen ze misschien dat je 800 Mhz kan overklokken tot 1400 ? ( wat me sterk lijkt )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 10:50 ]

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:48:
[...]
FF uit de droom helpen.
Door SLI heb je niet 2x zoveel geheugen...
Er wordt in feite maar 1x 320MB gebruikt ;)
Maar wel 2 cores...

Je kunt makkelijk verder clocken met die kaarten!
De meeste komen minimaal wel boven de 600!
Precies, vergeet dat niet. Maximaal geheugen is dus 'maar' 320 en niet 2*320, maar wel dubbele rekenkracht..

11,5K punten is precies wat mijn systeem haalt, dus vergelijk het maar even..
E6750 @ 8*400Mhz, XFX 8800GTS 640 710/1050, 2*1GB 5300 geheugen, XP SP2 DX9
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:48:
Heb nu me e6600 teruggehaald naar 333 x 9 @ stock core ( 1.3V ) :'( omdat mijn geheugen het niet haalde. Wil nu 4 of 8 gb geheugen halen van OZC 800 Mhz ( Wil sneller geheugen maar volgens specs ondersteunt me mobo max 800 DDR2

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=ICIEMP ( Link geheugen )
Geheugen klokt over het algemeen zonder problemen terug, dus het zal zeker niets kapot maken, hooguit op 800Mhz blijven lopen..

[ Voor 33% gewijzigd door _Apache_ op 17-11-2007 10:57 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Verwijderd

Topicstarter
Hoe klok jij je kaarten over ? Ik draai VistaX64 en Atitool werkt niet en ik kom met Ntune niet verder dan 594 op de core tot zover is het begrensd maar met me memory kom ik wel op max 1100 ( x 2 = 2200 ). Ik heb hem nu dus ingesteld op 594\1050 Maar heb geen enkel idee of Ntune nu 1 kaart overklokt of beiden. Ik heb net op google weer wat gevonden Powerstrip en Rivatuner. Ga ik vanmiddag ff uittesten :*)

http://img152.imageshack.us/img152/6145/832zx6.jpg

Me geheugen staat nu ook op standaard maar daar heb ik een vraag over. Op de foto zie je hoe mijn geheugen is ingesteld maar wat houd bij CPU-Z Bank Cycle Time in ? Dat staat op 20. Zal ik dat gaan aanpassen ? en Zoja. Op hoeveel ?

Dit heb ik nu. Maar weet iemand hoe ik mijn videokaarten kan overklokken in sli modus ?

P.S. De reden dat ik wil gaan overklokken is o.a. voor s.t.a.l.k.e.r. Ik kan dit spel niet spelen op me nieuwe Samsung Writemaster 226CW ( 1680 x 1050, 2ms ) Maar wel op mijn Dell monitor 19 Inch ( 1280 x 1024 ) En dan staat alles op maximum. Het blijft af en toe haperen en dat is niet fijn op het moment dat je kogels gaat lossen. Ik had verwacht met mijn Setup dat ik alles probleemloos kon spelen op me 22inch scherm. Maar dit komt volgens een vriend die bij een pc zaak werkt alleen omdat ik maar 320 Mb Vram heb en had volgens hem beter de 640 mb moeten nemen. Dus ik d8. Dan koop ik er tg 1tje bij voor SLI :*) ( 2 x 320 ) Maar dit had ik mis omdat er maar van 1 vkaart het geheugen word gebruikt en van de andere de Core :(

Zou ik goed games kunnen spelen ( zware games zoals Dx10 ) op mijn Pc ik er het volgende aan doe.

- E6600 Op 400 x 9 ( ik koop dan ook een andere koeler. Artic Freezer Pro 7 is denk niet krachtig genoeg. word nu met 3.0 Ghz op stock Vcore op 50 C stressed en fan draait dan 1000 RPM )
- Ander geheugen van OZC 800 Mhz met 4-4-4-15 ( 4gb of 8 gb )
- Beiden kaarten overklokken op 650MHz/2000MHz ( 320 MB :( )

Een klasgenoot vertelde mij dat Sli mode alleen nut heeft als je een snelle processor heb. Zou ik dus een andere Processor kopen ?

En volgens me pa kan ik me Gpu's niet overklokken omdat ik Vista64 Bits heb en dat de meeste stuurprogramma's en drivers daar nog niet mee werken

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 12:08 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hoi Mella015,

Welkom op GoT! Leuk dat je zo enthousiast bent, de vragen die je stelt zijn echter allemaal vrij basic en zijn daarom ook beantwoord in onze FAQ. Ik wil je dan dus ook aanraden deze goed door te lezen en echt te proberen te begrijpen. Als je dit doet weet ik zeker dat je geen vragen meer hebt. Heb je dan toch nog vragen? Dan moet je ook nog even de search gebruiken hier, wat ik al zeg, deze vraag is al te vaak langsgekomen.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.