De laatste tijd als ik nu een audio cd brand, dan zit er elke keer wel minimaal een foutje in (hierbij houdt de muziek een zoveelste seconde op, en gaat dan weer door). Ik rip de cd's met exact audio copy (een lange .wav en een .cue), en ik brand het vervolgens met CDrWin. Ligt dit aan de brander (Philips 3801), de pc (P2-233 met 64MB RAM) (of een combinatie van die 2), of ligt dit aan de software (CDrWin)? Kan ik met Nero ook een .wav en een .cue file in 1x branden?
Verwijderd
Ik snap het probleem niet... waarom niet in 1 x branden.... ff die hele cd naar de hardeschijf kopieren en dan via nero branden
Ja, dat kan ik inderdaad ook wel een keer proberen, maar ik heb in die pc geen CD-Rom zitten, en ik dacht dat zo'n writer niet zo goed was in DAE, of valt dat wel mee? De snelheid maakt me niet zoveel uit (ik heb niet voor niks nog een 2x-max-brander
), maar hoe zit het met de kwaliteit ervan?
of gewoon on thefly branden
DAO en klaar hij doet het
zowel bij Nero als bij Adaptec...
DAO en klaar hij doet het
zowel bij Nero als bij Adaptec...
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Ja ja, hij zegt toch, dat ie geen cdrom heeft....!!!
Beetje experimenteren met brandprogramma's wil wel eens helpen en check je ASPI layers eens met aspicheck van Adaptec.
Beetje experimenteren met brandprogramma's wil wel eens helpen en check je ASPI layers eens met aspicheck van Adaptec.
euh, ik heb er geen verstand van hoor, maar van de adaptec site bijvoorbeeld
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Probeer ook een www.feurio.de is een van de beste voor het kopieren van audio.
Je kan ook gewoon met EAC het cd'tje bakken hoor.
Zoals hierboven geopperd gebruik Feurio!! hiermee kan je nl voor dat je je cd gaat fikken ook de waveform van je tracks controleren op fouten en waar nodig herstellen.
Oke mensen bedankt voor de tips! Ik zal het eens op een andere manier gaan proberen.
Pagina: 1