Mappen in Mac OS X

Pagina: 1
Acties:

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb Adobe Premium Suite. Daarin zitten een stuk of 6 applicaties, die elk een eigen map krijgen in Programma's.

Ik heb geprobeerd om alle mappen in één nieuwe map te plaatsen en aliassen aan te maken van de applicaties en die in de map Programma's terug te plaatsen.

Maar dan geeft Mac OS X of Adobe aan dat het bestand niet gevonden kan worden en dat kun je dan repairen. Dat werkt, maar per keer. Ik vind het erg vervelend steeds te moeten repairen, maar nog vervelender dat mijn map Programma's vol zit met mappen die ik vrijwel nooit gebruik.

Is er een mogelijk mappen te verbergen, of een andere manier? Ik gebruik Programma's namelijk als Stack in Leopard.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
ik denk niet dat het verstandig is, mogelijk wat het programma doet is dat hij een hard pat heeft staan dus de Alias niet pakt, hidden makken kan dezelfde problemen met zich mee brengen

Vraagje, waarom gebruik je Programs als stack, meschien dat daar een alternatiev voor is, want er zijn meer progsels die meer als 1 map nodig hebben

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
gulie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:05:
ik denk niet dat het verstandig is, mogelijk wat het programma doet is dat hij een hard pat heeft staan dus de Alias niet pakt, hidden makken kan dezelfde problemen met zich mee brengen

Vraagje, waarom gebruik je Programs als stack, meschien dat daar een alternatiev voor is, want er zijn meer progsels die meer als 1 map nodig hebben
Ik ga nu aliassen aanmaken voor meest gebruike programma's en die in een map aanmaken en als stack gebruiken.

Zag net ook Overflow langskomen, erg mooi, maar 14,95 dollar. Beetje jammer!

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-01 12:25
Je probleem ken ik .. Ik had er zelf ook last van.

Het best is om gewoon bij de instalatie op te geven dat je hem in ergens anders wilt instaleren dan direct in je program map.. Dan werkt het wel.