Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mcafee verwijderen van vista laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 1.299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zonder erbij na te denken(ja ik weet het stomstomstom) de macafee 2006 antivirus in mijn vista draaiende laptop gestopt om het te installeren, totdat er een mooi blauw scherm kwam.

jullie raden het al, niet compatible dus. ok, ik in veilige modus opgestart, maar ik kan het nergens terug vinden, ook niet op de schijf waar ik had aangegeven dat ik het daar wilde hebben, via de zoekfunctie kon ik instellingen van mcafee wijzigen, heb ik alles uitgevinkt, en nu start de lt gewoon op. echter met mcafee, nu wil ik deze verwijderen omdat ik denk deat het niet helemaal is geinstalleerd, maar ik kan geen uninstall exe oid vinden!

wie weet raad?

Verwijderd

Ehhrr staat hij nite gewoon in je config scherm?

En een uninstall tool van de MacAfee website?

Verwijderd

Topicstarter
nee config staat er niets! dat is het eerste waar ik keek. heb ook gegoogled........kon niets vinden erover, wel wat betreft xp en me etc.....maar niets over vista

• Barkrukhenkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:30
McAfee software (-restanten) verwijderen: McAfee CleanupTool

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

De Cleanup Tool die jij aangeeft is oud (pre Vista).

Vista gebruikers kunnen MCPR2 (McAfee Consumer Product Removal tool 2) gebruiken:
https://us.mcafee.com/root/MCPR2.exe

- bestand opslaan op de PC
- rechtsklikken, en dan uitvoeren als Administrator

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

McAfee VS 2006 (v10) is inderdaad NIET Vista compatible.

VS 2007 is Vista compatible vanaf versie 11.1 (als je een VS11 CD hebt moet je dus niet vanaf de CD installeren op Vista, maar de download gebruiken van http://nl.mcafee.com/vista)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de juiste versie(voor vista) gedownload en die heeft het oudere bestand verwijderd......gelukkig!

allemaal bedankt voor de reakties! :)
Pagina: 1