Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Vraagje... nadat ik een rom update heb gedaan op mijn Qtec S100 pda toestel viel hij helemaal dood. Een hard reset, de batterij erin/eruit, niets helpt. het enige war ik op mijn scherm te zien krijg is USB/Serial V1.00. op een onverlicht grijs scherm.

Ook kom ik niet meer in het toestel door hem aan te sluiten op de computer middels usb. Dood! dat is ie! voorheen nooit problemen gehad, het is dan ook puur een softwarematige kwestie.

HELP! ik ben tevens mijn TT navigator kwijt!

ik hoor het graag! _/-\o_

Thanx.

Smdynam8

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Ik meen mij te herinneren dat opnieuw de rom update uitvoeren dit probleem verhielp. Dus gewoon de update procedure opnieuw starten.

[ Voor 22% gewijzigd door vacuumcleaner op 29-10-2007 21:54 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je bericht... ik heb het geprobeerd. de rom update wordt succesvol uitgevoerd en reset het toestel vervolgens door een hard reset... helaas, geen resultaat!

thanx.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 22:35 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:34:
bedankt voor je bericht... ik heb het geprobeerd. de rom update wordt succesvol uitgevoerd en reset het toestel vervolgens door een hard reset... helaas, geen resultaat!

thanx.
Andere rom proberen?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:55
Heb je deze methode al geprobeerd?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Verwijderd

Topicstarter
Beste Kassad,

Door jouw mail ben ik op t-mobile zakelijk terecht gekomen en heb de rom update uitgevoerd!

Met succes!

Bedankt.... ik heb mijn PDA weer terug!

Super...

Gr.
Smdynam8!
Pagina: 1