Toon posts:

[VISTA] Webcam Trust Spacecam 120 compatibel?

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een klein probleempje.Ik heb maar weer eens m`n Trust Spacecam 120 uit de kast getoverd en aangesloten op m`n Vista Business Pc. Vista installeerd hem meteen, maar dan een driver genaamd D-Link CIF Webcam, en er is geen Vista driver van Trust uitgekomen.

Wat nu het probleem is, met deze webcam heb ik alleen maar zwart beeld en zie mezelf dus niet. En de XP driver van trust werkt ook niet. Weet iemand misschien hoe ik dit aan de praat krijg?

Ik test het elke keer uit met Windows Live Messenger, ik heb gewoon een legale Vista Business.
En ik heb zelf ook wat gedaan om het proberen op te lossen, n.l. gegoogled. Ik kreeg wel wat resultaten maar die vragen waren ook niet echt beantwoord en 1 iemand zei dat het gewoon moest werken met de D-Link CIF driver.

In elk geval alvast bedankt voor alle hulp.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ik zou zeggen, probeer em eerst eens op een OS dat wel ondersteund wordt, om uit te sluiten dat de webcam zelf naar de klote is ;)

日本!🎌

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
De dingen die de TS omschrijft zijn exact de dingen die ik ook krijg onder Vista met mijn Trust 120 spacecam. Ik heb verder ook geen oplossing kunnen vinden, maar ik denk alleen niet dat zijn cam stuk is.

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het wel altijd gedaan hoor op XP. En het lampje brand ook als ie aan staat (maar zwart beeld geeft)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:44:
Hij heeft het wel altijd gedaan hoor op XP. En het lampje brand ook als ie aan staat (maar zwart beeld geeft)
Zelfde probleem hier. Krijg ook alleen zwart beeld op vista. Ik heb een Virtual Machine met XP geinstalleerd, daarop de trust driver, USB doorgelinkt naar de VM in en XP herkende de cam. Maar helaas, ook zwart beeld :-(

Gabrie

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mail Trust anders eens?
Pagina: 1