Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VB6.0] Project build failed

Pagina: 1
Acties:

• GhandiHarder
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Beste mensen,

Een tijdje geleden ben ik begonnen met programmeren in Visual Basic 6.0. Met tutorials volgen en erg veel oefenen lukt het met aardig. Alleen stuit ik nu op een vreemd probleem.

Ik wil mijn project gaan builden, maar ik krijg de volgende foutmelding:

Visual Component Manager
Project failed to build!
System Error: &H80004005 (-2147467259)

Ik heb voor m'n gevoel heel het internet afgezocht. Ik heb ook heel veel gevonden, maar niet iets wat ik concreet kan doen. Er bestaan ook support articles van Microsoft over, maar daar kan ik ook weinig mee. Vaak komt men met de opmerking dat het wel eens aan enkele DAO componenten kan liggen, maar men blijft daar vaag over. In mijn programma gebruik ik het wel.

Het vreemd is: Ik kan mijn brouwsel prefect runnen (ook met full compile) en ik kan er ook een exe van bakken die het vervolgens doet. Maar als ik mijn project wil builden dan krijg ik dus die melding.

Mochten jullie meer info nodig zijn, dan hoor ik dat graag.

edit:
Volgensmij hoort mijn vraag hier thuis, ik twijfelde tussen DTE en Programming, maar ik weet zelf dus niet waar de fout zit, bij VB of mijn brouwsel

[ Voor 7% gewijzigd door GhandiHarder op 29-10-2007 21:30 ]

• GhandiHarder
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Nouja, ik heb de completer code en layout overgeheveld naar een nieuw project. Nu werkt het wel. Waarschijnlijk teveel lopen klooien.