Toon posts:

Moederbord vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Kan de P5n32-e sli plus moederbord van asus straks de e8400 aan, of kan ik beter wachten op een nieuwer moederbord>?
Oftewel, is er denken jullie straks gewoon een update verkrijgbaar waardoor ik de e8400 er zonder problemen op kan gooien?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 21:25 ]

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:55
Ik zou zeggen. Kijk op de site fabrikant wat het bord aan specs heeft en kijk wat de CPU aan specs heeft en kijk of dat overeenkomt.

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
behalve dat ik er niet genoeg verstand van heb, heb ik op de asus site gekeken, waar hij om de een of andere reden niet op staat. vandaar dat ik het dus hier vraag.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-04 12:06
Hij is prima te vinden, anders heb je altijd google nog.
Daar wordt je weer verwezen naar de support-list
En dan pak je daar weer de specs van je gewenste proc bij en je kijkt of het overeen komt.

[ Voor 48% gewijzigd door Murcielago op 29-10-2007 21:37 ]

PSN: djmurcielago

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-05 11:12

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:29:
behalve dat ik er niet genoeg verstand van heb, heb ik op de asus site gekeken, waar hij om de een of andere reden niet op staat. vandaar dat ik het dus hier vraag.
Klik. Hij zou er gewoon op moeten werken, het moederbord ondersteunt een FSB van 1333Mhz, de FSB van de proc is ook 1333Mhz. Je zou misschien een bios-update uit moeten voeren maar in principe zou het moeten werken.

edit:spuit 11

Ook bekend op XBL als buggienuk

Verwijderd

Topicstarter
oke dat is mooi, want dan zou ik in theorie nu al mijn moederbord, geheugen etc kunnen halen. Daar zolang mijn p4 op zetten en dan als de e8400 uitkomt die erop plaatsen. Raden jullie dit aan of zeggen jullie van, je kan dan beter een nieuw moederbord kopen dat uitkomt?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anandtech heeft nota bene vanochtend hier een artikel over geschreven met overzicht van alle recente mobo's met Intel en nVidia chipsets en Wolfdale/Yorkfield compatibility...

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=3138

Voortaan aub zelf op zoek gaan. Als je "er niet genoeg verstand van" hebt is er een simpele oplossing: lees je in ;)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.