-1 op een on-topic fipo

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommySprat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:18
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2265945

Toevallig de eerste reactie op "Recordkwartaal voor grafische processors". Het is gebleken dat de 8800GT heel goed is en ik bedoel dus te zeggen dat we nog een recordaantal kunnen verwachten. Ik zei erbij dat ik hem ook ging kopen omdat dat er ook bij bijdraagt. Zie ik dit nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T is een (flauwe) grap en waarschijnlijk op -1 gezet omdat de mods er geen humor in zagen en het inhoudelijk niks bijdraagt aan het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Tommy Sprat schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:54:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2265945

Toevallig de eerste reactie op "Recordkwartaal voor grafische processors". Het is gebleken dat de 8800GT heel goed is en ik bedoel dus te zeggen dat we nog een recordaantal kunnen verwachten. Ik zei erbij dat ik hem ook ging kopen omdat dat er ook bij bijdraagt. Zie ik dit nou verkeerd?
Het verbaasde me dat ik hem nog kon modereren, ik dacht dat het al een oud topic was... Daar stond namelijk in een soortgelijk topic (bedrijf presenteerd cijfers) ook al zo'n reactie als FP. Ik snap niet hoe dit moet bijdragen. Bij elk soortgelijk topic komt hij weer en meestal als FP. Een terechte -1 voor een FP imho.
Ik ben overigens wel blij dat je de -1 hier zelf komt melden, hoeft een ander het niet meer te doen :p

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Het laatste voegt eigenlijk niets toe.

Het eerste wel, maar zo staat het niet in je post.

Vandaar dat ie waarschijnlijk door velen op -1 is gezet. (ook door mij overigens)

[ Voor 7% gewijzigd door KoW op 29-10-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
en door mij ook.
Ik vind het gewoon een overbodige post.
Ik heb net een WD-harde schijf gekocht. Moet ik nu in een nieuwsbericht over WD gaan melden dat er nu een recordomzet gaat komen, omdat ik een harde schijf heb gekocht...
Je zal het vast humoristisch bedoelen, maar echt leuk vind ik de grap dan niet.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er zijn anders erg veel reviews te vinden die de 8800GT als behoorlijk snelle en goedkope kaart neerzetten. Zo vreemd is de opmerking dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
ecteinascidin schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:44:
Er zijn anders erg veel reviews te vinden die de 8800GT als behoorlijk snelle en goedkope kaart neerzetten. Zo vreemd is de opmerking dus niet.
Maakt dat uit? Ik zie zo ongeveer bij elk topic met verwachtingen wel de opmerking "de verkopen gaan vast omhoog, want ik heb er dit kwartaal ook een gekocht / ga er een kopen". Er is op geen enkele manier te vinden dat de poster de door jou genoemde onderbouwing bedoelde. (in de post zelf dan)

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hij heeft wel een punt, ook al is het totaal niet onderbouwd. Die 8800GT wordt echt een hit. Maar hij ruikt wel naar een echte fipo ja.
Goed punt, niet onderbouwd, daarmee lichtelijk inhoudsloos, dus overbodig, doch onschuldig, dus 0. Komt het fipo-gehalte er nog bij, wat een -1 verdedigbaar maakt.

Ik hink nog op twee gedachten. Niet echt nodig, want ik kan em toch niet meer modereren :)
Pagina: 1