Toon posts:

Kan mijn systeem Geforce 8800GT aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 857 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

Ik zit er te denken om in mijn systeem een betere grafische kaart te zetten. Ik heb een

Pentium 4 3.0 GHz HT
2GB Ram

Maar me grafische kaart is een ATI X300, crap ding. Heb zelfs 1 fps in smoke grenade CS 1.6.

Mijn vraag aan jullie is, zal ik al het vermogen uit de 8800GT kunnen halen of zal mijn processor de grafische kaart limiteren?

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:30
Als het zou passen kan je P4 nog niet alles uit een 8800GT halen, want dat is ook zo met de GTS en GTX..

Andere vragen die je jezelf kunt stellen..

- Levert mijn voeding genoeg vermogen?
- Past de kaart+koeling in mijn behuizing? ( qua afmetingen en PCI-x )
- Heb ik die kaart echt nodig voor mijn games?

Edit hieronder:

Waaruit concludeerd je dat een P4 een GT niet kan aansturen? Het zal met elkaar overweg kunnen, echter zal een P4 een GT niet tot het uiterste kunnen persen, hier zal je toch een vlotte dualcore voor moeten hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door _Apache_ op 29-10-2007 20:32 ]

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:05
Je processor kan het niet aan. Gegarandeerd.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als je een PCI-E 16x slot hebt zou het kunnen werken ja.
Alleen zal je systeem dan weer een bottlenek vormen voor de 8800GT.

[ Voor 38% gewijzigd door geforce5_guy op 29-10-2007 20:32 ]

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-07 13:45
Heeft je MoBO wel een PCI-e aansluiting? Niet dat je moet gaan vijlen en schuren wil hij überhaupt passen..

Homey — Critics are those without skills to create.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om UT3 te gaan gamen wanneer die gereleased wordt in november. Mijn vraag is dan, hoe kan ik checken of mijn voeding genoeg vermogen levert? De kaart past wel in mijn dell behuizing. (en ja ik heb een PCI-E 16x slot)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 20:34 ]

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:40
ik denk wel (bijna zeker) dat en 8800 beetje erg overkill is, wat was systeem eisen betrefft (games) zit je met en 3ghz machine erg krap, hoeveel watt voeding heb je en welke merk?
en wat heb je allemaal errin hangen?

[ Voor 28% gewijzigd door soheilmd op 29-10-2007 20:48 ]

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-07 13:45
Hoeveel watt is je voeding? Effe pc openmaken en op dat stickertje kijken :+

Homey — Critics are those without skills to create.

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-07 21:51
misschien kunnen jullie mij ook helpen. Ik heb namelijk een Pentium M 760 2GHz @ 2.4GHz processor.

Niet echt je doorsnee processor vandaar dat ik het vraag. Eigenlijk de voorloper van de Core Duo aangezien dat gewoon twee pentium M cpus is

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:40
Chillmeister schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:52:
misschien kunnen jullie mij ook helpen. Ik heb namelijk een Pentium M 760 2GHz @ 2.4GHz processor.

Niet echt je doorsnee processor vandaar dat ik het vraag. Eigenlijk de voorloper van de Core Duo aangezien dat gewoon twee pentium M cpus is
en wat is het vraag?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is te merken dat de 8800GT net uit is... :z

Toch is dat geen reden om topics te gaan openen die anders ook niet zouden mogen. De reviews van de 8800GT geven duidelijk aan hoe het met stroomverbruik zit. Dan kun je simpelweg opzoeken wat jouw voeding doet en vervolgens als je het niet zeker weet in Welke voeding heb ik nodig? Deel 18 kijken wat er al over geschreven is.

Mbt prestaties idem. Gewoon reviews lezen en een beetje gezonde verstand gebruiken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.