Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dat is wat ik doe
The devil is in the details.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
ThnxDinX schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:15:
Je kan ze gewoon verbergen. Of je verplaatst ze van Ontvangen naar Read onder je Messages.
Ik weet namelijk inmiddels wel dat ik toegang heb tot de HK en dat ik daar niet te enthousiast topics moet gaan lopen aanmaken
..nee dus.fish schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:37:
ik vraag me wel af waarom er dan een folder "bewaren" naast "read" staat, dat impliceert toch wel dat "read" leeggehaald word .. niet ?
Dat soort features zijn blijkbaar veels te geavanceerd voor React, dus dat zit er niet in
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Bovendien: ik kan nu zeggen dat ik ooit persoonlijk contact heb gehad met de Grote dion_b. Geen kleine prestatie toch?
[ Voor 18% gewijzigd door mux op 01-11-2007 12:59 ]
Mijn oudste is 4,5 jaar oud.... En ik zal ongetwijfeld niet de eerste zijn die er een gekregen heeft...Hahn schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:33:
en het lijkt me sterk dat ze al 5 jaar oud zijn, dus ik vind je vergelijking wel een beetje scheef eerlijk gezegd
En ook de Huiskamer toegang staat in pushmesssage.
Dus ook positieve berichten staan d'r bij.
[ Voor 37% gewijzigd door Daywalk3r op 03-11-2007 14:41 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dat doe je goed. Ik heb er bijna 100 geloof ik.Daywalk3r schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:40:
Ik heb er ook 1... dat ging over een hele domme reactie van mij wat nergens op sloeg.
En ook de Huiskamer toegang staat in pushmesssage.
Dus ook positieve berichten staan d'r bij.
Ontopic: ik begrijp waarom je bepaalde PM's liever niet meer ziet, maar ze "straffen" noemen is een beetje veel van het goede. PM's zijn bedoeld als sturing wanneer je een kleine misstap hebt gedaan of wanneer je blijk ervan geeft iets niet goed door te hebben. Mensen die continu dubbelposten of mensen die TR's maken dat zogenaamde huiswerktopics niet zouden mogen en een bepaald topic dus dicht moet zijn daar voorbeelden van. "Straffen" krijg je via mail in de vorm van een waarschuwing, en die kun je gewoon verwijderen als je daar vrolijker van wordt. Helaas staan ze dan alsnog wel bij ons geregistreerd.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
DinX schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:15:
Je kan ze gewoon verbergen. Of je verplaatst ze van Ontvangen naar Read onder je Messages.
Psies, gewoon verbergen, en doen of ze weg zijnRoD schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:15:
Je kunt ze inklappen, dan zie je ze niet.
Dat is wat ik doe