Toon posts:

Low fps css wel goeie system eisen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal.

Ik heb een vraag over fps in counter strike source. Ik heb namelijk in counterstrike een hele afwisselende fps wisselend van 20/50 fps. Meestal rond de 40. Nu heb ik gehoord van mensen dat ik de 100 fps kan halen. Het is mij alleen nog niet gelukt om dat te doen. Ik heb google al diverse keren gevraagd mij te helpen maar het was hem niet gelukt.

Ik heb vaak genoeg settings opnieuw ingesteld, driver is up to date. een lijst met console commands in gevoerd om hogere fps te krijgen maar lijkt wel of niks werkt. maar er moet tog een mogelijkheid zijn om dat te krijgen ? misschien heb ik iets over het hoofd gezien ?

Een klasgenoot mede css speler, zei dat dit een veel voorkomend probleem was. Maar ik heb er niks van kunnen vinden. Hij had dit probleem vroeger ook gehad op zijn oude pc en dat was een kleine setting dat veranderd meost worden maar hij is vergeten wat het was dus dat was jammer :(

Mijn systeem is dit :

amd athlon 3200
1024 gig werk geheugen.
nvidia 7600 gt 256 mb
hd zon 400 gb met windows op aparte partitie.

heb deze settings gebruikt in css console :
http://www.9lives.be/foru...php?p=5400117&postcount=4
hopelijk dat iemand mij kan helpen !

Hoooii

Patrick

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 20:03 ]

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04 09:43
Lees: Improving Counter Strike Source frame rates!

Succes :)

Ben benieuwd naar je resultaten.

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel

zal zo eens kijken :)

en zal het laten weten

Patrick

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-04 10:14
Ik heb een vergelijkbaar systeem gehad (AMD 3200+, 1GB, X800 XT PE) en toen dit net nieuw was (in 2005) draaide counterstrike source probleemloos op 1280x960 met alles op high inc FSAA, altijd ruim 60-80 fps. Alleen het leek wel alsof css steeds zwaarder wordt na al die updates. Vorige maand draaide ik css nog maar op 1024x768 met alles op low en dan nog meestal onder de 60 fps, vaak rond de 30-40.

Ik heb mede hierdoor mijn systeem geupgrade, dat hielp wel :P Dus ik hoop voor je dat die tweaks wat uithalen, anders denk ik dat een upgrade de enige optie is voor meer performance.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Verwijderd

Topicstarter
Hey

ik heb een driver gevonden voor me chipset, toen ikdie geinstalleerd had was me fps zon 60 dus een stuk beter.

Dus toen heb ik die config nog gedownload van de site die u gaf. en dat gaf een boost naar 80/90 en soms een piek van 100 aan dus dat is heel mooi :)

dus bedankt :)

patrick

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:50:
Hey

ik heb een driver gevonden voor me chipset, toen ikdie geinstalleerd had was me fps zon 60 dus een stuk beter.

Dus toen heb ik die config nog gedownload van de site die u gaf. en dat gaf een boost naar 80/90 en soms een piek van 100 aan dus dat is heel mooi :)

dus bedankt :)

patrick
Chipsetdrivers moet je sowieso altijd installeren!

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-03 16:46
Exorcist schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:37:
[...]

Chipsetdrivers moet je sowieso altijd installeren!
idd, windows drivers chipset en videokaart zuigen altijd hard.

Verwijderd

Topicstarter
had een chipset driver, maar was waarschijnlijk een hele oude dus niet up to date. jammer dat ik daar pas laat achter kwam.
Pagina: 1