Hallo allemaal. Ik heb vorige week de Half Life 2: Episode 2 geïnstalleerd en gisteren de Crysis demo. Nou draait HL2 opzich wel vrij soepel, maar stottert het geluid. Dit is bij Crysis vele malen erger (al zelfs bij de openingsfilmpjes). Het lijkt erop dat wanneer iets wordt geladen (processot wordt gebruikt, of hardeschijf wordt gebruikt) dat het geluid dan begint te haperen.
Ligt dit nou aan mijn geluidskaart, geheugen, drivers...??
Dit zijn de specs van mijn pc:
- 160 GB Maxtor HD
- 1024 MBRAM
- AMD64 3200+
- Nvidia 6600GT
- SoundBlaster XFi XtremeGamer
Ik heb van alles de meest recente drivers. Ik weet ook wel dat dit niet de beste pc is om die games te spelen, maar HL2 kan ik wel gemakkelijk spelen. Crysis gaat alleen op low en dat is ook niet echt mooi. Ik wil alleen weten waar het aan ligt, zodat ik HL2 wel iig normaal kan spelen zonder stotterend geluid.
Ligt dit nou aan mijn geluidskaart, geheugen, drivers...??
Dit zijn de specs van mijn pc:
- 160 GB Maxtor HD
- 1024 MBRAM
- AMD64 3200+
- Nvidia 6600GT
- SoundBlaster XFi XtremeGamer
Ik heb van alles de meest recente drivers. Ik weet ook wel dat dit niet de beste pc is om die games te spelen, maar HL2 kan ik wel gemakkelijk spelen. Crysis gaat alleen op low en dat is ook niet echt mooi. Ik wil alleen weten waar het aan ligt, zodat ik HL2 wel iig normaal kan spelen zonder stotterend geluid.
Master_A