Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

geen USB activesync met smartphone wel met pda

Pagina: 1
Acties:

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11 14:11
ik had een crash en heb windows xp opnieuw geinstalleerd en up to date gebracht. activesync geinstalleerd en ik heb wel verbinding met mijn PDA (Qtek 9100) via de USB kabel maar niet met mijn HTC 710 smartphone (WM6). Het zal wel in de instellingen van de htc zitten maar ik kan het niet vinden. Settings -> Connections -> usb to pc staat op "enable advanced network functionality). In activesync van de smartphone staat connection via usb enabled.

???

[ Voor 16% gewijzigd door tw_gotcha op 29-10-2007 19:33 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 15:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

tw_gotcha schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:32:
ik had een crash en heb windows xp opnieuw geinstalleerd en up to date gebracht. activesync geinstalleerd en ik heb wel verbinding met mijn PDA (Qtek 9100) via de USB kabel maar niet met mijn HTC 710 smartphone (WM6). Het zal wel in de instellingen van de htc zitten maar ik kan het niet vinden. Settings -> Connections -> usb to pc staat op "enable advanced network functionality). In activesync van de smartphone staat connection via usb enabled.

???
het wil soms helpen om je connectie (onder het vinkje van USB) in te stellen op The Internet in active sync

• tw_gotcha
bedankt, net geprobeerd, helaas ...

• MetalBM
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 14:58
Het vinkje usb-to-pc icm enable advanced network functionality is bij mij regelmatig bron van ergernis. Je kunt het zien aan de extra netwerk aansluiting op je PC.
Uitvinken en dan moet het goed zijn.

• tw_gotcha
dank zal het proberen