Toon posts:

Eindelijk! goed alternatief voor msn

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er is eindelijk een alternatief voor msn messenger.
Het noemt oovoo. Je kan de windows client al downloaden,
en deze van apple draait in de betafase. Je kan gemakkelijk tester te worden door:
send a support request with the subject line: Mac Request
.

Je kan er mee chatten, je hebt ook een soort space en het videochatten is veel beter uitgewerkt.
Je hoeft enkel een oovoo account aan te maken en je kan beginnen.
ooVoo is the next evolution in online communication — a remarkably easy way to have a face-to-face video conversation with friends,
family or colleagues, no matter where they are in the world.

ooVoo is remarkably easy to use: easy to download, easy to install, and best of all: it's FREE!

ooVoo is the new way to communicate online: More expressive face-to-face conversations come alive with high-quality video and audio,
making mere talk, email or chat a thing of the past.

ooVoo...now you see!
www.oovoo.com

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12 16:32
Wat is nu het verschil met MSN dan? Beetje wazig topic, moet nu iedereen over op oovoo?

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Link? :+

http://www.oovoo.com/

[ Voor 60% gewijzigd door SH4D3H op 29-10-2007 18:54 ]

Verwijderd

nee,op GrooVoo....rofl....
sry kon het niet laten... :9 8)7

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12 23:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

GrooV schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:50:
Wat is nu het verschil met MSN dan? Beetje wazig topic, moet nu iedereen over op oovoo?
Dat is precies de reden dat ik denk dat het geen succes wordt.

De meesten hebben MSN Messenger (of wat werkt op een MSN-account), en de vrienden daarvan ook, en dáár de vrienden van ook, en dáár... Om die reden zullen niet veel mensen snel overstappen, naar mijn mening.

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik krijg het idee dat dit meer een soort concurrent voor Skype is als ik die site zo zie. Bovendien zijn er al jaren alternatieven voor MSN Messenger die veel beter zijn (AIM, ICQ, Yahoo, etc), maar helaas gebruiken niet zo heel veel mensen in Nederland die alternatieven, dus blijf je toch vastzitten aan MSN Messenger.

Als je hier ook weer account voor aan moet maken, zie ik niet in hoe dit een succes gaat worden.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-12 11:48

weebl

YARR!

En waarom zou ik de moeite willen doen om al mijn vrienden (die weer hun vrienden moeten overhalen...) hier op over te laten stappen, als MSN prima doet waar het voor gemaakt is... Als ik met 6 vrienden tegelijk wil cammen, dan gaan we wel naar de kroeg ofzo...

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-12 19:05
pfft, nog een dode mus in de zee van msn-achtige applicaties >:)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:53
Jammer, het zoveelste programma wat gebruik maakt van een gesloten protocol, wat dat betreft geen haar beter dan MSN :(. Dat is de zoveelste keer dat andere OS'sen in de steek wordt gelaten. Een Linux versie wordt overwogen volgens hun eigen FAQ, maar waarom doen ze het niet gelijk goed. Biedt het protocol aan zo dat de boel goed geïmplementeerd kan worden in de verschillende messengers die Linux rijk is en niet wéér een los programma.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-12 19:05
Pidgin wooohoooo :P

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
een gesloten protocol? MSN is toch met verschillende programma;s te gebruiken?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:53
Bijvoorbeeld, alleen is dat nogal een slecht voorbeeld aangezien die nog geeneens support heeft voor videoconferencing :X.
Dothan schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:05:
Yup, via reverse engineering, wat een verschrikkelijk inefficiënte manier is om een protocol te moeten implementeren.

[ Voor 37% gewijzigd door Jaap-Jan op 29-10-2007 19:10 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:20
Wat een reclame topic, bagger product anyways, zoals al gezegd bestaan er al jaren alternatieven, maar zijn de enige enigszins goed zijn diegene die ook msn mensen in je lijst laat.

• mtak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wil nog niet zeggen dat het protocol open-source is. Met reverse engineering kom je een heel eind :+

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Ja, omdat er mensen zijn met teveel vrije tijd die hun TCP pakketjes sniffen en het protocol op die manier hebben kunnen 'ontrafelen' :)

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Jaap-Jan schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:07:
[...]

Bijvoorbeeld, alleen is dat nogal een slecht voorbeeld aangezien die nog geeneens support heeft voor videoconferencing :X.
Ligt er maar net aan waar je voorkeuren liggen. Ik ben blij dat al die onnodige rotzooi er niet in zit. Het is een programma om mee te chatten. Al die kermis er omheen hoeft van mij niet. :9

Pidgin ftw! *O*

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-12 12:07

_AvA_

en dat ben zo.

Kan ik mijn buddies uit mijn MSN messenger lijst berichten sturen? Kan ik daar ook nudges, fotos en audiofragmenten naar sturen? Kan ik skype gebruikers bellen? Is er een POP e-mail checker aanwezig?

Dat zijn een beetje de wensen van mij voor ik over ga op een ander... En ja, skype gebruikers bellen is echt iets wat ik persoonlijk erg belangrijk vind. Tot nu gebruik ik gewoon skype en msn msg.

Droogkloot.

Pagina: 1