Xbox 360 - Verbinden ok - Video sharen ok - geen video files

Pagina: 1
Acties:
  • 517 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 22:17
Hallo,

Ik zit te tobben met de Xbox 360 met een verbinding naar m'n PC met Win XP + WMP 11 (de laatste versie).

Verbinden lukt nu, en heb vervolgens video's in m'n library van WMP 11 gegooid en nu herkent de Xbox de folders wel, maar in elke folder geeft ie aan "No videos found".

Ik heb zowel Avi (Xvid/DivX) als DVD video geprobeert, maar niks lijkt te werken.

Iemand enig idee waarom hij de videos niet herkent? De mappen wel, maar alleen degene waar avi's in zitten, alleen zitten er geen videos in. Alle mappen waar DVD video files in zitten (.IFO en .VOB) herkent ie helemaal niet.

Op m'n PC werken de videos prima.

Raar toch ?

Ik hoop dat iemand een idee heeft wat ik verkeerd doe / wat er mis gaat.

Alvast bedankt!

Mvg,
Xs.

[ Voor 4% gewijzigd door xs4me op 29-10-2007 17:45 ]

• xs4me
Niemand?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Er is iig geen support voor DivX/Xvid via de Xbox360. Probeer eens gewone wmv's?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
En Dvd's pakt hij ook niet volgens mij, alleen WMV filmpjes enz.

Verwijderd

hij pakt idd alleen maar (hd) wmv bestanden

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
gebruik dit programmaatje om videos te converteren naar xbox360 compatible formaat:
http://www.videora.com/en-us/Converter/Xbox360/

werkt goed bij mij...

• Sqorpius
En als je toch Divx/Xvid/Mov etc wil afspelen zul je toch XP media center of een Vista met Media center moeten installeren, Dan kan je via de extender Transcode360 (http://www.runtime360.com/) gebruiken om alle soorten videofiles te streamen. Succes ermee!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

klinkt interessant. Er gaan al tijden geruchten over een divx ondersteuning voor de 360 maar voorlopig nog niks.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
TrailBlazer schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:58:
klinkt interessant. Er gaan al tijden geruchten over een divx ondersteuning voor de 360 maar voorlopig nog niks.
check FP:
nieuws: Xbox 360 krijgt mogelijk DivX-ondersteuning

Strava

• Sqorpius
Ik hoop dat dit nog bij de Fall update meekomt. Lekker van de winter mn Filmpjes kijken!

• xs4me
Ok, bedankt allemaal! Ga ik het maar 's met wmv proberen.

Wel weer lekker klote geregeld zo. M'n Xbox slikt alles en dus ga je er niet bepaald op voorruit met zo'n 360 ... behalve dan dat je HD af kunt spelen, waar ik heel dat klere ding voor gekocht heb, alleen jammer dat het dan alleen maar in WMV formaat kan, maargoed, het is in ieder geval iets.

Ik ga maar 's een HTPC in elkaar zetten, wordt er $%# ziek van zo langzamerhand met die consoles :) Toch maar bij gamen houden met die dingen.

Verwijderd

xs4me schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:58:
waar ik heel dat klere ding voor gekocht heb,
Dat had je na 5 minuten inlezen al kunnen weten hoor. Had je heel dat klere ding niet hoeven halen maar gelijk een htpc kunnen bouwen ipv een spelcomputer te kopen en er blind op te vertrouwen dat het allerlei media formaten aan kan

• xs4me
Hehe, klinkt wat cru zo idd ... ik heb hem overgenomen van een vriend voor een mooi prijsje en inderdaad iets te makkelijk vanuit gegaan dat als de Xbox omgebouwd zoveel mogelijkheden heeft dat het met de 360 ook wel kon, maargoed, met een laag risico in ieder geval.

Neemt niet weg dat het voor games nog steeds leuk is natuurlijk. Met name PES6. En op HD, dus dat is leuk.

Maar het is wel een teleurstelling dat MS, ondanks dat het zo'n goed voorbeeld had met de XBMC van de Xbox het alsnog weet te verprutsen :)

Ik ben aan het orienteren mbt een HTPC iig.

[ Voor 8% gewijzigd door xs4me op 19-11-2007 14:29 ]

• m_grondijs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
Of je koopt gewoon een kabeltje waarmee je je PC aansluit op je TV, dat ga ik namelijk ook doen
Pagina: 1