Toon posts:

vraagje!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister postte ik in Sitechecks een site die echt de moeite waard is om te checken! Ik was dan ook erg verbaasd toen deze een slotje kreeg (geheel terecht bleek toen ik de faq las :D)!

Maar stel dat ik nou andere webdesigners wat inspiratie wil laten opdoen door ze een echt coole site te laten zien, waar post ik dit dan?

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:50

Booster

Superuser

Mmh.. Tja das opzich niet eens zo'n hele gekke vraag...

Ik zou er een apart topic van maken misschien? (getiteld 'inspiratie opdoen' oid)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hoe bedoel je? Jouw site posten zodat anderen inspiratie van jouw site kunnen opdoen? Of zoek je zelf sites waar je inspiratie kan opdoen ofzo, want dan kun je beter even zoeken in webdesign&graphics... dat soort topics zijn al vaker geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Nou goed, leg ik het nog een keer uit:
1. ik vind op internet een echt goede site! (die niet van mijzelf is, maar er wel erg gelikt uitziet!)
2. ik denk: hier kunnen mede-web-designers nog wat van leren, laat ik hem posten in site checks
3. ik post de site in site checks zodat mede webdesigners hem ook ff kunnen checken!
4. vervolgen krijg ik geheel terecht een slotje!

mijn vraag is dus: waar post ik sites die ik graag wil delen met mijn mede web-designertjes?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Ehm.....goede vraag......ik zou een van de oude inspiratiethreads uit Webdesign & Graphics omhoog halen en je link daaraan toevoegen :).......soms leven zulke topics weer helemaal op (mits niet te oud :)).

Verwijderd

Topicstarter
Oké doe ik dat de volgende keer!

• McVirusS
[heel-erg-offtopic]Dat is toch zeker niet Robbie "Kwal" Williams in je icon he? :P[/heel-erg-offtopic]

• McVirusS
We willen idd niet te ver off topic gaan....maar uhm, je ICQ# vermelden bij een pager is over het algemeen wel handig :).

• Jag
  • Laatst online: 07:36

Jag

Op dinsdag 13 februari 2001 00:58 schreef McVirusS het volgende:
[heel-erg-offtopic]Dat is toch zeker niet Robbie "Kwal" Williams in je icon he? :P[/heel-erg-offtopic]
Tja, ik ken tineau uit het AV forum (met die topic die de hele tijd werd verziekt doordat mensen niet goed lazen), en kreeg ook de hele tijd de neiging om user icons uit te zetten :).

Jag

Verwijderd

Topicstarter
Goed ga ik ff off-topic door:

1. Ik heb geen ICQ!
2. Het is idd Robbie Williams, en hij is cool! (imho!)

Guys, ik ga pitten!

/off-topic

Gauw toch nog ff me profile aangepast! Ik wil de heren admins/modjes niet onnodig irriteren!

(en D'angelo is ook een mooie man :)
(en ja ik _ben_homo!)

Oeps 't wordt nou toch wel erg off-topic, doegie!

• McVirusS
Waarom heb je nu dan D'Angelo? :P

edit:
damn....niet te snel editten jij :D.

• Jag
  • Laatst online: 07:36

Jag

Gauw toch nog ff me profile aangepast! Ik wil de heren admins/modjes niet onnodig irriteren!
O, was maar een geintje. Als jij Robbie een mooie man vindt, dan mag je hem echt wel houden hoor :).

Jag

• McVirusS
w0w.....iemand die zich wat van mijn mening aantrekt.......ben helemaal ondersteboven van......nahja.....misschien moet ik maar eens gaan slapen.....welterusten :D.
Pagina: 1