Toon posts:

HDMI Sony KDL-32D3000 + PS3

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik geprobeerd mijn Playstation 3 aan te sluiten op mijn televisie (Sony KDL-32D3000) via een HDMI-kabel. Ik krijg dan echter geen beeld (zwart scherm). Via een SCART krijg ik wel gewoon beeld. Als ik in het menu van mijn televisie zoek naar HDMI-apparatuur vindt deze ook niets. Iemand die een mogelijke oplossing weet?

Ik heb al diverse instellingen geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Het lijkt me toch dat het zou moeten werken op mijn tv...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 17:45 ]

Verwijderd

Heb je de PS3 op HDMI gezet? Heb geen ervaring met de PS3, maar lijkt me dat het weleens zou kunnen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Playstation 3 inderdaad op HDMI proberen te zetten. Als ik dat doe, wordt het beeld zwart. Volgens mij is het dan de bedoeling dat ik HDMI-beeld zou moeten krijgen? Mijn tv detecteert dus ook geen HDMI-apparatuur :(

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:39

scorpie

Supra Addict

Je moet toch gewoon op die tv het A(udio)V(ideo) kanaal kunnen kiezen van je HDMI ingang? Meestal is dat het laatste kanaal dat er is. Tevens kun je je PS3 opnieuw laten pulsen op iedere output, door als je hem aanzet, je vinger op de aan en uitschakelaar te laten, totdat je een apart piepje hoort.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via menu naar external settings daar is HDMI zeg maar geschaduwd weergegeven, dat ik 'm dus niet kan selecteren.

Verwijderd

Gast, als je de PS3 via component hebt aangesloten, kun je onmogelijk de HDMI selecteren... :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon de HDMI kabel erin zitten? Ik snap je bericht niet helemaal :p .

Verwijderd

Naja.. als ware n00b had het gekund :p
Maar goed, het is lastig dat jouw scherm het HDMI signaal niet accepteert :/

Verwijderd

Heb je 'm wel op het juiste kanaal staan vraag ik mij af?

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt :P . Ben alle kanalen afgegaan en ik moest AV4 hebben :') . Sorry voor de noob vragen, hartelijk bedank iig :) !

Verwijderd

Ok kerel! Veel plezier gewenst verder :9
Pagina: 1