Toon posts:

[Tomb Raider Anniversary] Tikken in geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik Vista heb geinstalleerd moest ik ook een nieuwe geluidskaart kopen omdat mn oude niet ondersteund werd. Nu ik XP opnieuw geinstalleerd heb tikt het geluid in Tomb Raider Anniversary.
De geluidskaart is een Creative Audigy SE (soundblaster) en specs van systeem zijn: Pentium 4 2,8 Ghz, 2 gb, 6800XT.
Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik het kan verhelpen?
Alvast bedankt!!

Verwijderd

Heeft u dit probleem ook als u in windows zit, zoals bijv. muziek luisteren.
Verder kan het verschillende problemen zijn zoals, een instelling die verkeerd staat in de bios, een instelling die verkeerd staat in het configuratiescherm bij audio control.
En heeft u ook de nieuwste drivers geinstalleerd voor uw geluidskaart ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb de nieuwste driver geinstalleerd, stond bij dat deze zowel voor vista als xp was. Bij andere programma's en windows zelf heb ik er geen last van, daarom vind ik het zo vreemd...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee van wat t kan zijn?

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik had hetzelfde probleem, en kon het verhelpen door het volgende (let wel, je moet het als je een andere game gaat spelen weer terugzetten naar de instellingen zoals ze waren)

- ga in windows naar control panel >> sounds and audio devices >> tab blad " audio" >> dan bij de bovenste (sound playback) naar advanced >> tabblad " performance >> schuif de bovenste balk naar links (dus naar none) ....

Dit werkte voor mij, ik was af van het krakend / tikkend geluid ...

Maar moest het wel elke keer terugzetten voor al mijn andere games ....

Let me know if it worked ;)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost!! Bedankt!!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Geen dank ;)
Pagina: 1