Verwijderd
Dat hangt heel sterk af van de kwaliteit van je kabel, sommige mensen beweren bij 10m composit-kabel nogsteeds een perfect beeld te hebben (lijkt me sterk, maar ok), het is dus wat je er zelf van verwacht. Als je de mogelijkheid hebt zou ik echter proberen of het via s-video kan, dat is altijd beter, scart wordt een vrij prijzige aangelegenheid, tenzij je de kabel zelf soldeert en beide apparaten moeten uiteraard een scart-aansluiting hebben...
Ik gebruik zelf 8 meter tulpkabel, ziet er heel netjes uit. Totaal geen storing of onscherpte. Veel beter dan het draadloos geval van marmitek
. Je moet gewoon een goede kabel hebben en de stekkertjes er goed opzetten.
Verwijderd
IK maak gebruik van een +/- 17 meterlange kabel en zoals ik gewoon met het blote oog kan zien zie ik geen kwaliteitsverschil. moet ik wel zeggen dat het een kabel van 80,- piekeballen was maar toch:7
Verwijderd
hmm... gister een draadloos setje van Elro gekocht, ik moet zeggen dat t PERFECTO werkt!! Goede kwaliteit geluid en beeld!! En dat voor 279 piek !
Ik heb zelf een kabeltje in elkaar geknutseld van een meter of 7: De beeldkwaliteit van mijn g400 doet niet onder voor die van mijn video. Ik heb de spulletjes bij de display gehaald. En aangegeven dat ik een wat betere kwalitiet kabel wilde. Ik heb er dan ook eentje van (ongeveer) 2 piek de meter gekregen. Dus totale kosten iets van 18-20 piek. (stekkertje waren ook iets van 1 of 2 piek het stuk)
Houdt er wel rekening mee dat je voor vieo eigenlijk een ander type kabel nodig hent dan voor audio, maar dat kunnen ze je i de winkel wel vertellen
Houdt er wel rekening mee dat je voor vieo eigenlijk een ander type kabel nodig hent dan voor audio, maar dat kunnen ze je i de winkel wel vertellen
moet ik een diode kabel voor halen zekers
ik heb hier een kabel van zo'n 27 meter.....
Pagina: 1