Ik heb een nieuwe pc gebouwd. Ik zal eerst de specs even geven:
Intel C2D E6600
Asus P5K
XFX 8800GTS
Coolermaster 500 watt voeding
Als ik de pc aanzet gaat na een aantal seconden de fan van de videokaart aan, en gaat dan blazen op volle toeren en blijft dit doen. Ik krijg geen beeld, en hoor ook geen piepjes. Heel soms werkt het wel na een reset.
Meestal moet ik de kaart er meerdere keren uit halen, en er weer in zetten.
Net was het weer zover, maar toen kwam er een melding toen hij wel starte dat er iets mis was met overklokken, en dat ik naar de bios moest. Ik heb helemaal niet overgeklokt.
Als windows is geladen heb ik verder geen problemen meer. Als ik de pc opnieuw opstart komt het probleem ook niet terug. Het is er dus alleen als de pc koud is.
De stekker van de voeding zit in de videokaart.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Intel C2D E6600
Asus P5K
XFX 8800GTS
Coolermaster 500 watt voeding
Als ik de pc aanzet gaat na een aantal seconden de fan van de videokaart aan, en gaat dan blazen op volle toeren en blijft dit doen. Ik krijg geen beeld, en hoor ook geen piepjes. Heel soms werkt het wel na een reset.
Meestal moet ik de kaart er meerdere keren uit halen, en er weer in zetten.
Net was het weer zover, maar toen kwam er een melding toen hij wel starte dat er iets mis was met overklokken, en dat ik naar de bios moest. Ik heb helemaal niet overgeklokt.
Als windows is geladen heb ik verder geen problemen meer. Als ik de pc opnieuw opstart komt het probleem ook niet terug. Het is er dus alleen als de pc koud is.
De stekker van de voeding zit in de videokaart.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
(\__/)
(='.'=)
(")_(")