[PS3] The Eye of Judgment

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 9.316 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Gisteren dit spel binnengehad (voor 52 euro, mooi prijsje voor zo'n set) en gisteravond met mijn vrouw 2 uurtjes gespeeld.
Eerste indruk: jeez wat een lange tutorials... Tweede indruk: waarom pakt die -piep- camera de kaarten zo slecht, zo donker is het hier niet (waardeloze camera hoor). Derde indruk: hmm best leuk om te spelen.
2.5 uur later maar eens gestopt. Erg leuk spel. Het is wel een spel dat veel licht vereist, niet alleen voor de camera maar ook om de kaarten te lezen. Wat een gepriegel soms. Spel met ongelooflijk veel diepte waar ik nooit in zal duiken maar complimenten hoor, zeer goed uitgewerkt.

Vandaag een biolith theme deck gekocht (geen idee welke het beste was) en 2 boostertjes (en gelijk mijn eerste phantom). Daar laat ik het voorlopig bij, genoeg om met zijn 2en te spelen. Wellicht die phantom eens op ebay zetten, sommigen betalen er best aardig voor als ik het zo zie :D

1 vraag welke mij nog niet geheel duidelijk is: Als je met zijn tweetjes speelt, lokaal, schudden jullie dan de kaarten en dan uittellen? Of heeft ieder een eigen vast deck? (waarin je het eerlijk wil verdelen.. wat niet altijd gaat ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wat betreft de camera, ligt het meestal aan de lokatie van de lichtbronnen t.o.v. de camera.
Check de volgende punten eens goed:

- Reflectie is een killer voor het lezen van de kaarten! Zorg er dus voor dat een lichtbron niet "voor" de camera staat, maar het liefst ernaast. Ik heb zelf een normale lamp links en rechts van de camera aan de muur aanstaan. Een ander spotje in de kamer doe ik dan uit.

- Een gelijkmatige hoeveelheid licht kan ook voordelig werken, dus het liefst geen felle spotjes. Of deze moeten recht boven het veld hangen. Vooral schaduwen kunnen ook problemen geven.

- Probeer bij de opties ook de handmatige camera instellingen met bijv een White Cubic. Deze kaart leest in sommige situaties vrij kritisch en is uitstekend om te testen. Leg de kaart in alle hoeken en draai hem ook naar alle windstreken. Valt de witte ster op de kaart soms weg, probeer dan een andere instelling.

- Bij daglicht moet ik mijn camera aan een andere kant van het veld zetten i.v.m. reflecties. Let daar dus ook op en vergeet niet dat in de opties te veranderen. Is erg lullig als je er in een ranked match achter komt dat de camera op de verkeerde plek staat. :P

Tot slot heb ik altijd een kleine zaklamp in de buurt liggen. Mocht het zijn dat een kaart om de een of andere reden moeilijk leesbaar is, dan hoef ik met de zaklamp alleen maar even van boven te schijnen op de kaart en doet hij het wel.
Ook kan het helpen om met je hand voor 5 seconden de camera geheel af te dekken. Als je die dan weghaalt "reset" de camera zichzelf (stelt zich opnieuw in). Vooral in de "auto" stand werkt dit vaak heel goed.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:49:
EOJ is bij Futurezone in Rotterdam voor 79,99 te koop voor mensen die hem nog niet hebben.
Mensen die een potje willen spelen voeg me toe. [PSN] "Blijepeen"
Daar had ik hem gekocht, ook voor 79,99. Vertelde de verkoper me ineens dat die prijs alleen geldt voor de Amerikaanse versie. Beetje jammer, want daarbij zit alles in zo'n lekker handige blisterpack en geen fraaie doos. Ik dus: "Ja, dag, staat zo niet in de advertentie." Kreeg ik alsnog de Europese versie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Chrasher schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:54:
Wat betreft de camera, ligt het meestal aan de lokatie van de lichtbronnen t.o.v. de camera.
Check de volgende punten eens goed:

- Probeer bij de opties ook de handmatige camera instellingen met bijv een White Cubic. Deze kaart leest in sommige situaties vrij kritisch en is uitstekend om te testen. Leg de kaart in alle hoeken en draai hem ook naar alle windstreken. Valt de witte ster op de kaart soms weg, probeer dan een andere instelling.
Ik heb zelf ondervonden dat handmatig instellen beter werkt dan automatisch. Ik had met automatisch meestal na een tijdje spelen, als de lichtsterkte iets veranderd, dat er steeds meer kaarten niet herkend werden: instellen doet hij blijkbaar dus wel automatisch, maar hij past zich helaas niet automatisch aan als de licht sterkte veranderd.
Na een paar potjes besloot ik hem maar handmatig in te stellen: mijn lamp geeft een beetje geel-achtig licht, dus ik heb hem op 'warm' gezet en sindsdien nooit meer lees problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
meer mensen hier waarbij de tritanon ice guard kaart het heel slecht doet.
ik heb bij meerdere al vernomen dan die kaarten het bijna nooit normaal doen?

meer mensen met dat probleem?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij leest hij hem net zo goed/slecht als alle andere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Weet iemand of je de Amerikaanse starter deck van Biolith Rebellion ook los kunt kopen? Ik wil de Japanse versie kopen en hoewel die in het Engels speelt zijn de meegeleverde kaarten niet in het Engels. Zijn de kaarten in het starter deck speciaal geselecteerd of kun je ook gewoon 30 kaarten uit een willekeurig booster pack gebruiken?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
ari3 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:58:
Weet iemand of je de Amerikaanse starter deck van Biolith Rebellion ook los kunt kopen? Ik wil de Japanse versie kopen en hoewel die in het Engels speelt zijn de meegeleverde kaarten niet in het Engels. Zijn de kaarten in het starter deck speciaal geselecteerd of kun je ook gewoon 30 kaarten uit een willekeurig booster pack gebruiken?
nee er zit wel een bepaalde logica in kwa keuze.
zo kun je geen 5 fantoms inzetten 10 goden er zitten regels aanvast

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Dus het starter deck bestaan dus altijd uit de dezelfde kaarten? Je hebt het starter deck nodig om de de tutorial te doorlopen vermoed ik?

Middels een FAQ heb ik kunnen achterhalen welke kaarten er in het starter deck moeten zitten. Deze kon ik vergelijken met de thema booster packs. Wanneer ik alle vier de thema booster packs koop dan heb ik bijna alle kaarten die in het starter deck zitten, m.u.v.
- Se Hollyn Fortress (er zit er maar één in Earth Emperor en het starter deck heeft er blijkbaar twee)
- Triceptaur Behemoth (zit in geen thema deck)
- White Cubic (zit in geen thema deck)

Vraag me dus af wat de kansen zijn om deze drie kaarten middels reguliere booster packs te verkijgen?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb sinds gisteren ook Eye Of Judgment :)
Ik heb m 2de hands gekocht (maandje oud) met 178 kaarten erbij. Ik heb nu iets van een 70 unieke kaarten, dus ik heb er nog wel wat te verzamelen.
Zijn er nog mensen die kaarten willen ruilen/verkopen?

Edit: kan ik ook in de startpost gezet worden?

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 03-02-2008 14:52 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 17:06
Ik heb EOJ nu ook een paar dagen en moet zeggen dat niet verwacht had dat ik een kaartspel zoals dit zo leuk zou vinden aangezien ik magic een blauwe maandag heb gespeeld maar dat me nooit genoeg heeft kunnen boeien.

Zij er hier nog mensen die dit nog actief online spelen want zag dat er niet zo heel veel games waren te vinden. Heb nu van hard cpu gewonnen en vanavond maar eens online potje proberen.

Als jullie willen voeg me maar toe PSN: Simcon

Nu eerst even de stad in wat boosters en evt thema decks scoren.

PS: Storm ik probeerde je laatst toe te voegen aan mun lijst maar ging niet omdat je teveel vrienden hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik speel nog altijd op vrij regelmatige basis

PSN : DarthDavy79

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zal wat mensen verwijderen waar ik nooit tegen speel en jullie toevoegen :)

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 04-02-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Vandaag eens wat kaarten bijgekocht en er zat een Phantom card bij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
Ik ook :), had vandaag 5 boosters gehaald en had ook een phantom "Black Hood Dwarf Vulitra".

Echt een cool spel, laatst een vet potje gespeeld dat 1,5 uur duurde 49 turns en uiteindelijk verloor ik omdat mun kaarten op waren.

Ook eojmanager ondekt gister, echt fantastische site om je kaarten collectie bij te houden en snel een deck te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik had dezelfde phantom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Binnenkort komt er een compleet nieuwe set van 100 kaarten:

http://blog.us.playstatio...udgment-card-press-set-2/

en hier nog wat meer info:

http://blog.us.playstatio...bellion-2-set-2-detailed/
Now for some Set 2 design details:

- Biolith Rebellion (Set 1) focused on introducing the basic rules and challenged the gamer with mastering gameplay tactics. Biolith Rebellion 2’s cards will bring ‘deck-based strategy’ into play by incorporating more ‘card-combos’ to create a wider variety of decks.
- In addition to card-combos, creating custom themed decks will be easier thanks having more cards and special abilities tied to a specific race or affiliation (i.e. Lizard decks, Goblin decks, Church of Parmus decks, etc).
- Also, more focused color decks will be more attainable due to a greater variety of character abilities and new game changing spells.
- Thanks to all our fans’ feedback, we’ve created more cards to help balance the existing set (i.e. the powerful “Dodge” and “Biolith” decks from Set 1)
- Finally, Set 1 players who don’t purchase the Set 2 expansion, will STILL be able to battle against Set 2 owners.
Pff...en ik heb de eerste kaartenset nog niet eens compleet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:17:

Pff...en ik heb de eerste kaartenset nog niet eens compleet...
Same here, same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:16
Hier nog een speler (eigenlijk 2, meisje speelt het eigenlijk meer).

Ze heeft een boosterpack erbij gekocht en de dude van de Gameshop vertelde dat je naar de deckbuilder toe moet en daar de kaarten moet toevoegen.
Nou probeer ik dat maar gebeurd niet veel. Ik zit al te zoeken op internet maar kan niks vinden?
Als ik een nieuw deck aanmaak met deze kaarten zegt de PS3 deze niet te herkennen.

Update: Ben erachter dat het een Set 2 kaarten zijn en dat je dan bij de Playstationstore die update moet "kopen" voor € 9,99 :)

[ Voor 29% gewijzigd door Uberprutser op 06-04-2008 21:37 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Je moet naar de "Card Profiler" toe en daar de kaarten laten zien. natuurlijk zijn de kaarten van Set 2 pas te gebruiken nadat je de betaalde update hebt aangeschaft.
Je kan wel met de normale update tegen die Set 2 kaarten spelen, maar ze dan niet zelf gebruiken.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
dus naast dat je extra kaarten koopt in de winkel moet je daarna ook nog eens voor een game update betalen zodat de game de kaarten herkent?

vind dit toch wel een beetje dubbel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
als je dat niet wilt: zorgen dat je geen 'set 2'-cards koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
soulrider schreef op maandag 07 april 2008 @ 03:25:
Persoon in Gameshop wist ook niet beter dan dat je ze "gewoon" kon gebruiken, kwam zelf op het geweldige idee eens in de PS te kijken.
Spelen denk geen EoJ daar...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
soulrider schreef op maandag 07 april 2008 @ 03:25:
zodat je weer beperkt word in je keuzes.

Het si toch gewoon gaar dat je voor een update/patch dubbel moet betalen.
Eerst voor het product en daarna nog eens om het uberhaubt speelbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
[b]Deadsy schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:26:[/b
Het is toch gewoon gaar dat je voor een update/patch dubbel moet betalen.
Eerst voor het product en daarna nog eens om het uberhaubt speelbaar te maken.
Ja, want 100 nieuwe kaarten toevoegen kost de ontwikkelaar natuurlijk helemaal niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
ari3 schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:02:
[...]
Ja, want 100 nieuwe kaarten toevoegen kost de ontwikkelaar natuurlijk helemaal niets...
Ja en aan al die honderden kaarten die je moet kopen om die nieuwe set compleet te krijgen verdienen ze natuurlijk helemaal niets......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ari3 schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:02:
[...]
Zoals Simcon al aangeeft maken ze ook winst op de kaarten die je in de winkel koopt.

En het zal de ontwikkelaar geen vermogen kosten om 100 nieuwe kaarten toe te voegen. Want diezelfe 100 kaarten update worden natuurlijk aan ik weet niet hoeveel mensen verkocht welke allemaal weer ik weet niet hoeveel booster packs kopen waar weer winst op gemaakt word.

DIt is in princiepe gewoon 2x betalen voor 1 product.
Je koopt als het ware een add-on en wilt die gaan gebruiken maar voor dat je dat kunt doen moet je eerst nog eens betalen voor een patch zodat de add-on ook nog werkt.

Mijn probleem met die 10 dollar is dat je gewoon 10 dollar betaald en er niks voor terug krijgt.
Als je er nog iets voor in ruil kreeg had ik er minder problemen mee.
Het was een betere opbouw geweest als ze die set 2 update hadden gebundeld met kaarten.

Bv dat wil je Set 2 bij je game gebruiken dat je dan eerst een Set 2 Starter kit koopt waar een key of whatever bijzit waarmee je de update kunt activeren.
Je betaald dan nog steeds 10 piek maar je krijgt dan wel iets extra erbij.

[ Voor 30% gewijzigd door Deadsy op 07-04-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik ben ook een fanatiek EoJ speler en ik ga ook akkoord met het feit dat je die licentie moet kopen voor 10 euro dubbel is. Je betaalt voor de kaarten, dus je zou niet nog eens moeten betalen voor een licentie om ze uberhaupt te komen gebruiken.

Tip: www.eojmanager.com voor een leuke community om EoJ in te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
In de OP staat een heel mooi PDF'je met alle (set1) kaarten, maar nu er een set2 bij is gekomen, is het wel leuk om een nieuwe te hebben :D
Iemand al tegengekomen? GM en ik willen afvinken welke we al hebben (elke avond is nu EoJ avond geworden) en is ook makkelijker met maken van decks.

Heb vandaag weer 3 boosterpacks gekocht en zowaar zat er een phantom tussen!

[ Voor 20% gewijzigd door Uberprutser op 16-04-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Spelen nog veel mensen deze game? Of zijn de live servers stil? Ik zit namelijk te denken om deze game te kopen, maar dan voornamelijk om online mee te gaan (reden dat ik met MTG ben gestopt is omdat niemand in mijn omgeving het nog speelt).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb de game 2de hands gekocht en ik heb zelf ook nog wat booster packs gekocht, maar ik vind het gewoon te duur om echt alle kaarten te krijgen. En daarbij heb ik het spel zelf nog niet zoveel gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Nouja ik ben vanochtend even voor mijn werk een aantal winkels hier in de buurt af gelopen (mediamarkt, bartsmit, eplaza, intertoys, etc) maar nergens hebben ze hem meer.. Tweedehands wordt hij ook maar sporadisch aangeboden en dan vaak is het aan de andere kant van het land (wil toch wel eerst even de staat van de camera, kaarten etc zien voor ik zoiets koop)..

Ik vind het tweedehands zowiezo lastig aanschaffen aangezien ik geen idee heb van de waarde van kaarten.. Maarja ik was echt zwaar verslaafd aan MTG dus deze game lijkt me zeker wel leuk, mits het vinden van online players nog makkelijk is (in mijn omgeving geeft niemand iets om CCG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ok de game gisteren gevonden in een winkel... Maar ik loop toch wel tegen een paar problemen aan..

1) Overdag speelt het lekker weg.. Maar ik krijg het licht s'avonds gewoon niet goed. Er is altijd wel 1 vakje waar de kaarten niet herkent worden..

2) Soms flipt ie helemaal als ik een kaart plaats.. Als ik dan bijvoorbeeld een nieuwe kaart speelt, knipperen al mijn andere kaarten met (place back) en dan zijn ze er weer.. en weer play back.. Zodra ik de nieuw gespeeld creature weghaal stoppen ze ook meteen weer met knipperen.. (Dit probleem lijkt te zijn gekomen nadat ik update 2.0 heb geinstaleerd)..

3) Zodra ik voor de online optie kies kom krijg ik de melding "connecting to server" vervolgens loopt mijn playstation direct helemaal compleet vast..

En dan nog mijn laatste vraag ;) Weet iemand een winkel in alkmaar die ook de boosters verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Hey Uhmmie. Leuk dat je nog EoJ gevonden hebt. Het spel draait nog altijd goed hoor.

Als je een leuke community-site zoekt, kan ik je http://www.eojmanager.com aanraden. Site is engelstalig, maar wordt onderhouden door een Nederlander.

Ik kan je niet verderhelpen met boosters in een winkel in Alkmaar. Die dingen zijn vrij moeilijk te krijgen wegens de kleine spelersgroep. De meeste grijpen naar het internet om hun boosters aan te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Nouja ik baal er vooral van dat ik de online optie niet werkend krijg :s.. Zodra ik kies voor de optie online, krijg je een soort wereld map met attenne en de tekst "connecting to server' (met dat logo er achter van EOJ). Op dat moment bevriest mijn hele ps3 en kan ik niks anders doen dan mijn ps3 via de schakelaar te rebooten.. Ik heb ook al gebeld naar sony.. maar ze hebben dit probleem nog niet eerder mee gemaakt en konden me niet verder helpen.. zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Uhmmie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:39:
Nouja ik baal er vooral van dat ik de online optie niet werkend krijg :s.. Zodra ik kies voor de optie online, krijg je een soort wereld map met attenne en de tekst "connecting to server' (met dat logo er achter van EOJ). Op dat moment bevriest mijn hele ps3 en kan ik niks anders doen dan mijn ps3 via de schakelaar te rebooten.. Ik heb ook al gebeld naar sony.. maar ze hebben dit probleem nog niet eerder mee gemaakt en konden me niet verder helpen.. zucht..
Spel en alle data daarvan de-installeren en opnieuw er op zetten?
Heb je dat al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik heb net inderdaad echt alles van mijn ps3 afgegooid.. Vervolgens game weer opgestart..

Versie 1.0 nu.. ging vervolgens naar online mode.. *bliep* geen registered deck (ofzoiets).. ik mijn deck in gescanned.. weer voor online gekozen en vervolgens hang de game weer op exact hetzelfde punt..

Ondertussen ben ik op 84% van het downloaden van set 2.0 patch.. even kijken of het helpt.. Maar ik denk niet dat het veel voor me zal doen :S..

[update] Nope ik hang gewoon nog steeds op dezelfde plek :S.

[update 22:07] Op het amerikaanse forum hebben ze me uit eindelijk kunnen helpen (mocht iemand anders ook tegen het probleem aanlopen).

http://boardsus.playstati...fjudgment&thread.id=60949

Helemaal blij met de oplossing ben ik niet.. Dit betekend dus dat ik weer een nieuw account aan moet maken voor mezelf.. En wie weet volgende week weer.. Maarja er is iig een oplossing en ik kan het spel nu online spelen (eindelijk na bijna 3 dagen lang klooien/googlen/etc voor oplossingen).

[ Voor 40% gewijzigd door Uhmmie op 09-05-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik zag het spel in de winkel liggen, maar heb het niet gekocht omdat ik eerst wat reviews wilde lezen. Ziet er op zich wel aardig uit. Ik heb een aantal jaren vrij fanatiek Magic gespeeld. Ook het hele fantasy genre boeit mij wil dus ik denk dat ik deze game ook wel leuk zal vinden.

Wat mij wel een zorgen baart is de lage activiteit in deze thread. Is dat tekenend voor de installed base van het spel?

[ Voor 18% gewijzigd door metalant op 12-11-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (na lang) dezelfde vraag, spelen er nog mensen dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Ik moet het maar weer is gaan spelen. Heb toendertijd zoveel boosterpacks gekocht... moet eerst weer expansion 2&3 kopen.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat de servers afgesloten zijn, zou er een deel 2 komen?
Pagina: 1 2 3 Laatste