[Outlook 2007]Personal folders file veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-03 13:53
Ik wil iets wat volgens mij binnen 2 seconden gebeurt moet zijn, maar gewoon niet wil lukken. Ik heb m'n pc opnieuw geinstalleerd, maar niet voordat ik een backup heb gemaakt van m'n outlook mail. Ik heb daarvoor een .pst bestad gemaakt wat ik nu wil gebruiken als mijn huidige bestand om ook alle nieuwe mail op op te slaan. Volgens de Outlook help en internet moet dit allemaal hardstikke makkelijk zijn, maar ik kom er niet uit.

Wat ik doe ik precies de aanwijzingen van de help volgen. Namelijk bij account settings -- > email --> Chang Folder de folder veranderen. Wat er dan gebeurt is dat er een nieuwe personal folders word aangemaakt die niets doet. Ik kom gewoon even niet verder want googlen levert hetzelfde op als de outlook help zegt.

Ik kan ongetwijfweld de huidige default account verwijderen en handmatig een nieuwe maken, maar ik wil gewoon heel simpel het .pst bestand kunnen wijzigen. Dat zou toch moeten kunnen?

Hallo met Tim

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:05
Rechtermuis klikken op 'Persoonlijke Mappen' in de folderstructuur van Outlook. Dan de eigenschappen opvragen en geavanceerd klikken. Daar zie je de locatie van de pst file en is zoiets als:
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Donder die file weg en start outlook opnieuw op, nu zal hij een foutmelding geven dat ie de pst file niet kan vinden en krijg je de kans op de locatie op te geven waar hij moet kijken. Geef de locatie van de PST die je wilt gebruiken op en herstart outlook.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-03 13:53
Works like a charm :) Dank u zeer

Hallo met Tim